במעמד המרומם שנערך בעיר ביתר נטלו חלק רבני הישיבה ותלמידיה ורבני הקהילות בעיר.
את המשא המרכזי נשא הגר"ז כהן שציין בדבריו על פי הרמח"ל והגר"ח מוולוז'ין את גדולת יהודי בכלל ובן תורה בפרט, דבר שהפנמתו אל הלב מהווה מפתח גדול לגדלות בתורה וביראה ולשמירה מכל נגיעה וקשר למה שעלול לפגוע ברוממות
מעלתם של בני הישיבות בכל עת ובכל מקום. בדבריו חיזק מכמה היבטים את בני התורה בהמשך התמדתם בתורה ויראת שמיים.
את המעמד הנעים הזמר ר' שלמה כהן ותזמורתו.





















יפה מאוד מאוד מאוד