אזרח ישראלי נכנס הערב (ראשון) ככל הנראה בשוגג לכפר תורמוס-עייא שבחטיבת בנימין, הותקף על ידי פורעים מהכפר ורכבו הוצת. כוחות הביטחון פעלו לחילוצו כאשר בחסדי שמים הכוחות חברו לנהג שהותקף וחילצו בשלום, כאשר מצבו מוגדר קל.
תיעוד מהצתת הרכב (רשתות חברתיות)
דובר צה"ל הוציא הודעה ובה נאמר: "האזרח הישראלי שנכנס לפני זמן קצר לכפר תורמוס-עייא שבחטיבת בנימין, חולץ מהכפר על ידי כוחות צה״ל. בזמן שהיה בכפר, מספר פלסטינים התקהלו סביבו, זרקו לעברו אבנים והציתו את רכבו. הכוחות נכנסו לכפר והוציאו אותו.
עם יציאת הכוחות והאזרח מהכפר, התפתחה הפרת סדר, במהלכה מספר חשודים השליכו חפץ בוער ויידו אבנים לעברם. אין נפגעים, כך נמסר מצה"ל.
בדובר צה"ל מדגישים גם לאחר מה שקרה בשבת האחרונה, בה נרצחו אב ובנו שנכנסו לחווארה, "נדגיש כי הכניסת לשטחי A אסורה ומסוכנת לישראלים".





















איפה אמריקה שתגנה את האלימות (נגד) המתנחלים?