כ"ק האדמו"ר מדושינסקיא שליט"א הגיע ביום רביעי שעבר לבית מדרשו באשדוד בשעות הבוקר המוקדמות שם התקיים הנחת תפילין לבן אחד מחסידיו. מיד לאחר תפילת שחרית ברוב עם קיבל את קהל עדתו במשך כשעה ארוכה לעצה ולברכה להיכתב לחיים טובים לקראת ראש השנה הבעל"ט. לאחר שנפרד מאנ"ש שב האדמו"ר למעונו בעיה"ק ירושלים • צילום: יוסי לוי