יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ הציב היום (שלישי) תנאי לחזרה לשיחות הפשרה בבית הנשיא והן שהשיחות יתקיימו רק מול אנשי בית הנשיא בלבד – ולא מול נציגי הצוות של הליכוד.
ראש הממשלה נתניהו ענה לו ואמר: ״אני רוצה לפנות לבני גנץ. יש בינינו הרבה מחלוקות, אבל יש בינינו גם הרבה מן המשותף. לשנינו קוראים בנימין. שנינו נלחמנו בשדה הקרב נגד אויב משותף. והיום רוב העם מצפה מאיתנו שנעשה משהו למען מטרה משותפת. הוא רוצה שנגיע להסכמות.
אבל כדי להגיע להסכמות צריך לעשות דבר אחד פשוט: לשים בצד את כל התנאים המוקדמים, את כל המכשולים, להיכנס לחדר ולדבר.
לכן אני מזמין מחר בבוקר את הצוות שלכם שישב עם הצוות שלנו ונעשה את מה שרוב עם ישראל מצפה לו: נשב ונגיע להסכמות״.




















