בשילוב כוחות של השיטור העירוני וכוחות משטרה ובהנחיית הפרוייקטור העירוני יוסי פורטל, נערך מבצע מיוחד לפינוי מתחם מאולתר שהקימו שב"חים בכניסה לבני ברק והציקו לעוברים ושבים.
המתחם המאולתר שהיווה גם מפגע תברואתי, נוקה ממזרונים ישנים ופסולת שהצטברה במקום, ויתבצע מעקב לוודא שהשב"חים לא חוזרים לאייש את המקום ולהטריד את העוברים ושבים.




















