זאב אלקין, יו"ר ועדת חוץ והסברה, ועדת המשנה של ועדת חוץ וביטחון בתגובה לפרסום השיחה בו גורם במערכת הבריאות בעזה מאשר את אחסון דלק החמאס מתחת לבית החולים:
אומר זאת שוב: אסור לאפשר להכניס דלק לעזה!
אם למישהו עוד היה ספק, הקשיבו לשיחה הזאת.
הדלק הוא צינור החמצן למחבלי חמאס ולהנהגת חמאס.
אסור למצמץ בנושא הזה, ושלא יספרו לנו סיפורים שיהיה ניתן לפקח על הדלק שלא יגיע לידי חמאס.
על ראש הממשלה נתניהו לעמוד מול הלחץ מהעולם ולהגיד ״לא״




















