כונני ארגון הצלה הוזעקו לשדרות הנשיא בחיפה בעקבות דיווח על תאונת דרכים.
יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א, העניקו הכוננים טיפול רפואי לצעיר בן 19 עם חבלות בגפיים, והוא פונה במצב בינוני להמשך טיפול בבית החולים רמב"ם בעיר.
חובש בכיר בהצלה שימי גלבר מדווח: "כשהגעתי למקום עם אמבולנס מד"א שברשותי, מצאתי רוכב אופנוע, צעיר בן 19 הסובל מחבלות בגפיים העליונות והתחתונות לאחר שנפגע מרכב. יחד עם חובשים ופראמדיקים של הצלה ומד"א, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני הכולל קיבוע וחבישות, והוא פונה במצב בינוני להמשך טיפול בחדר הטראומה בבית החולים רמב"ם בעיר."




















