התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן, על פועל שנכווה ככה"נ מצינור גז במהלך עבודתו ברחוב רבי יוסף צבי רימון בבני ברק. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שיבא בתל השומר, גבר בן 40 במצב בינוני, עם כוויות בגופו.
חובש בכיר במד"א שמעון ברדי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הגבר כשהוא בהכרה וסובל מכוויות נרחבות בגופו. סיפרו לנו שהוא נכווה במהלך עבודתו. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו בינוני."




















