התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב, על הולך רגל שנפגע מרכבת סמוך לנבטים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על גבר כבן 25 ללא סימני חיים עם חבלה רב מערכתית וקובעים את מותו.
חובש בכיר במד"א יאסר אבו רגילה סיפר: "כשהגענו למקום ראינו גבר שהיה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם חבלה רב מערכתית, לאחר שנפגע מרכבת. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותו."




















