המיוחדים

/

רבני מודיעין עילית ניסו להדיח את גוטרמן – אך המהלך כשל | פרסום ראשון

שורת רבנים, הבכירים ביותר בעיר, פעלו לאורך החודשים האחרונים להדיח את רה”ע המיתולוגי גוטרמן • לבסוף, מרנן הגר”ד לנדו והגרמ”ה הירש הכריעו על פשרה בנושא • אלו המועמדים שעלו במקום גוטרמן • כל הפרטים בפרסום ראשון
  • איכא כוח הטענה: המודל החדש שהפך מאות אברכים מופלגים, לבעלי פרנסה בשפע!

    תוכן מקודם

  • בחדר הניתוחים גילו במפתיע: האמא חולה בשלב מתקדם של ה'מחלה'

    תוכן מקודם

  • הקפה שלכם מעולם לא היה WHITE כל כך >>

    תוכן מקודם

  • האברכים לא האמינו: כמה יעלו להם כל חתונות הילדים יחד?

    תוכן מקודם

  • צעירים? תעשו חשבון פשוט ותראו כמה זה שווה

    תוכן מקודם

  • תשואה התחלתית של 9% לכל הפרטים>>>

    תוכן מקודם

כתבות נוספות בנושא:

בזמן שהערים החרדיות ברחבי הארץ כמרקחה והרוחות סוערות לקראת הבחירות המקומיות שיתקיימו בעוד כשבוע, כאשר כל מועמד מנסה לסחוף אחריו קהלים חדשים, ספינים נזרקים לחלל האוויר והסכמים נחתמים ומופרים, העיר החרדית מודיעין עילית מתנהלת כבשגרה. הרוחות לא סוערות ובוודאי שלא נתחמים הסכמים. הסיבה לכך היא אחת – אין באמת בחירות בעיר התורה והחסידות. מי שמכהן בכס ראשות העיר למשך כמעט 25 שנים הוא יעקב גוטרמן, ללא עוררין כלל.

עם זאת, ל’חדשות JDN’ נודע כי השקט ששרר בעיר בחודשים האחרונים, היה רק כלפי חוץ, אך בתוך הבית ובקרב מקבלי ההחלטות בעיר, התנהל קרב אדירים על זהות המועמד לראשות העיר מודיעין עילית. היום (שני) אנחנו חושפים בפרסום ראשון כי רבנים בעיר, הבכירים ביותר, פעלו ביתר שאת לאורך החודשים האחרונים בניסיון להחליף את גוטרמן ולהביא מועמד חדש. ניסיונות אלו לא היו מן השפה ולחוץ אלא רצון אמיתי של רבני העיר להחליף את ראש העיר המיתולוגי.

ל’חדשות JDN’ נודע כי בין השמות הבולטים שעלו כמי שיכולים להחליף את גוטרמן הם יהודה ויספיש, יו”ר איגוד בני הישיבות בעיר, איש מוכר ורב פעלים בעיר, ושמואל מליק, מנהל לשכת בית הדין בעיר. גורמים שמעורים בפרטים אמרו ל’חדשות JDN’ כי בסופו של דבר היה באמת קשה למצוא מחליף ראוי לגוטרמן, אך לא זו הסיבה שהוא לא הוחלף. לרבנים בעיר אף הוצע להכריז קודם על הדחת גוטרמן ורק לאחר מכן לחפש מועמד חדש, אך מהלך זה לא יצא לא לפועל משלל סיבות.

מספר שבועות לפני תאריך הבחירות המקומיות המקורי עלו למעונו של מרן ראש הישיבה הגר”ד לנדו שליט”א רבנים בעיר ושטחו בפניו את טענות התושבים נגד גוטרמן והדרישה להביא מועמד חדש. אלא של’חדשות JDN’ נודע כי מרן הגר”ד לא רצה להכריע בנושא ושלח אותם למרן רה”י הגרמ”ה הירש שליט”א.

גם בפני מרן הגרמ”ה שטחו את טענות התושבים והנושא נידון בכובד ראש. לאחר דין ודברים בין הרבנים וכלל הגורמים הרלוונטים, הגרמ”ה הכריע לקיים מעין פשרה וסוכם על מינוי פרויקטורים שיפעלו לצד גוטרמן בנושאים שונים הנוגעים לניהול התקין של העיר. יצויין כי ישנם רבנים בעיר שטוענים כיום כי יהיה קשה באמת לאכוף את נושא הפרויקטורים אחרי הבחירות.

עוד נודע ל’חדשות JDN’ כי בימים אלו ישנה התארגנות, קטנה לבנתיים, של אנשים שצפויים להצביע בפתק ירוק ביום הבחירות, שמשמעותו – רק לא גוטרמן. מדובר בפרוצדורה מקובלת בבחירות של רשויות מקומיות כאשר אין מתמודד מול ראש הרשות המכהן. התושבים יכולים לבחור בראש הרשות המכהן או להצביע עם הפתק הירוק ובמידה והפתק הירוק גובר על ראש הרשות המכהן, ראש הרשות החדש הוא יו”ר הסיעה הכי גדולה במועצה.


צילום: פלאש 90

יצויין כי התארגנות זו של הצבעה בפתק ירוק, במידה ואכן תצא לפועל, לא צפוייה להיתקל בהתנגדות רבנית נחרצת, כך נודע ל’חדשות JDN’. כמו כן, גם כיום לאחר ההסכם שנתחם עם גוטרמן, ישנם רבנים בכירים בעיר שסבורים כי יש להחליף אותו ולהביא מועמד חדש.

נזכיר כי בתחילת חודש תשרי מרנן הגאון רבי דב לנדו והגאון רבי משה הירש הביעו בגוטרמן תמיכה במכתב, שבו נכתב: “לקראת הבחירות לעירייה בחודש חשון הבעל”ט, נתכנסנו הח”מ כמה פעמים לדון בנוגע להמשך. בדיונים עלו הנושאים הדרושים תיקון ושינוים משמעותיים: תחבורה, נוער ורווחה, תכנון ובניה. לאחר שיחות מעמיקות עם ראש העיר היה מכובדנו הרב יעקב גוטרמן שליט”א סוכם על מינוי פרויקטורים לכל אחד מהנושאים כדי לקדם אותם, וכבר החלו בהעלאת תוכניות מפורטות כדי לקדם את העניינים בזריזות”.

עוד נכתב: “כמו”כ סוכם שהרה”ג ר’ שמואל מליק שליט”א מנהל בית הדין יתמנה לבא כוחנו לשותפות נאמנת עם ראש העיר בכל דבר וענין, כשהם פועלים בצוותא. הדברים ידועים שראש העיר שיחי’ מתמסר בכל לבו וכוחו לטובת העיר ומוסדותיה מזה שנים רבות ויעידו על כך הדאגה למוסדות התורה והחינוך באופן יוצא מן הכלל, כמו”כ דאגתו להקל מעל המשפחות בתשלומי מיסים וכדו’, ודאגה לצרכי הדת במסירות, כשעצם ניהול העירייה שנים רבות כ”כ ללא משאבים מבלי להכנס לגירעונות ושביתות הוא דבר בלתי מצוי”.

“פעלנו בהדרכת רבותינו מרן ראש הישי’ הגאון רבי דוב לנדאו שליט”א ומרן ראש הישי’ הגאון ר’ משה הלל הירש שליט”א אשר עיניהם ולבם תמיד על עירנו מזה שנים. לאחר מכלול השיקולים השונים אנו סמוכים ובטוחים שזו הדרך הנכונה והראויה, ויש לשמוח ולהודות להשייית על שהביאנו עד הלום. וכולנו תקוה שנזכה להעמיד הדת על תילה, ולהקל מעל הציבור את עול החיים, ונשא תפלה בעת הזאת שידוננו אדון כל לטובה ולברכה, ושתהא העיר מגדלת ת”יח ויר”ש לתפארת”, נכתב לסיום.

מצאתם טעות בכתבה? דווחו לנו >

מה דעתך על הכתבה, עניין אותך?

113 תגובות
הכי מדורגות
חדשות ביותר ישנות ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות

גוטרמן ראש עיר נקי כפיים, מוסר את כל חייו למען העיר ותושביה.
צרי עיין מקנאים בו ולא מפרגנים.
ר’ יעקב- תמשיך להנהיג את העיר ביד רמה.
הציבור הכללי יודע להעריך אותך!

נכון שגוטרמן הוא כמו שכתבת אך כל זמן שאין תחרות ובן אדם שיושב על הכסא כ”כ הרבה זמן יש דברים שנידושים ויש הרבה דברים בעיר שהיה צריך לזוז ולא זז אז אתה צודק על האישיות שלו אבל חייבים פתרונות רק תחרות וזה שמערערים על הכסא שלו מביא שדברים יזוזו

נכון שגוטרמן הוא כמו שכתבת אך כל זמן שאין תחרות ובן אדם שיושב על הכסא כ”כ הרבה זמן יש דברים שנידושים ויש הרבה דברים בעיר שהיה צריך לזוז ולא זז אז אתה צודק על האישיות שלו אבל חייבים פתרונות רק תחרות וזה שמערערים על הכסא שלו מביא שדברים יזוזו

גוטרמן הוא ממש לא כמו מה שהוא כתב.
גוטרמן רק הורס את העיר, אין בעיר קליטה, הילדים שלנו מתים, הצמיגים של הרכבים שלנו מתפוצצים, כל העיר מלאה בביוב, וכל זה בגלל ’’עבודות שדרוג תשתיות’’ שנמשכות כבר כמעט שנה וחצי. גוטרמן הביתה, על כולנו נמאסת, את עירינו הרסת. ולמה אני לא מכיר שום מבנה כגון בית כנסת ישיבה וכדומה שנתת לעצניקים או לספרדים? די לגזענות. לך הביתה, לא רוצים אותך. בבחירות הקרובות שמים ש’’ס ופתק ירוק – ריק

עכשיו מובן מדוע מעמדם של הקסניקים בעולם הישיבות בשפל …..

אמירה מגעילה מפלגת ומשסעת

מה לעשות שזוהי המציאות?
וגם גוטרמן מתנהג בצורה מגעילה מפלגת ומשסעת שזה שרק האשכנזים מקבלים שטחים ומבנים, והדבר היחיד שהספרדים בעיר מקבלים זה דוח’’ות צווי הזמנה לבית משפט כדי לקחת לספרדים שטחים, פעם בשנה מופע אחד של משה לוק, וראש עיר גזען,
פתק ירוק עכשיו

קצר וקולע, וזה מובן כבר מעל 20 שנה.

גוטרמן רק הורס את העיר, אין בעיר קליטה, הילדים שלנו מתים, הצמיגים של הרכבים שלנו מתפוצצים, כל העיר מלאה בביוב, וכל זה בגלל ’’עבודות שדרוג תשתיות’’ שנמשכות כבר כמעט שנה וחצי. גוטרמן הביתה, על כולנו נמאסת, את עירינו הרסת. ולמה אני לא מכיר שום מבנה כגון בית כנסת ישיבה וכדומה שנתת לעצניקים או לספרדים? די ךגזענות. לך הביתה, לא רוצים אותך. בבחירות הקרובות שמים ש’’ס ופתק לבן

פתק ירוק

תהיה ספרדי ונראה איך תדבר.
למה שום ישיבה/בית כנסת ספרדי לא קיבלו בניין?
למה רחוב חפץ חיים הרחוב הראשי של מ’’ע שבור ומלא בורות כבר מעל שנה, למה גוטרמן התחיל לחלק דוחו’’ת?
למה גוטרמן מנסה לקחת כל שטח שיש בו אולם, ישיבה, בית כנסת ספרדי?
מפסיקים לעצום עיניים, ביום הבחירות שמים ש’’ס ופתק לבן. גוטרמן נמאסת. גוטרמן הביתה.

ראיתי את התגובות של כולם, מאד קל לשבת בבית לקטר ולהתלונן.
גוטרמן עובד עם מינימום יכולות, 0 הכנסות, ודרישות ללא סוף.
משהו מכם בדק כמה מבנים לישיבות ותלמודי תורה הוא דאג בקדנציה האחרונה???
גם אלו שהתלוננו על מוסדות לספרדים, לפני שנה חזון דוד עשו חנוכת הבית למבנה שגוטרמן דאג להם,
בחנוכת הבית הרב דרעי סיפר כמה גוטרמן עוזר לציבור הספרדי בעיר.
תפסיקו סתם להתלונן.
כל אחד אחר היה עושה את זה הרבה יותר גרוע ממנו!!!

חזון דוד – המבנה הספרדי היחיד.
אל תשכח את הישיבות האשכנזיות הקטנות שקיבלו מגוטרמן הגזען מבנים – 1) פפנהיים
2)סורוצקין
3)פופוביץ’
4)אבן האזל
5)יעקבזון הישנה
6)יעקבזון החדשה
7)כץ
8)פרצוביץ’
9)פולישוק
10)מלכות התורה
11)חכמת התורה
וזה רק כמה דוגמאות

למה אתה קורא לעצמיך יצחק? תקרא לעצמיך ’הציבור הכללי’ כי רק אתה וגוטרמן מעריכים את גוטרמן.
פתק ירוק

זה אתה לא גר בעיר זה לא אומר כלום!!!

גוטרמן ישאר ראש עיריית מודיעין עילית עד יום מותו!

במהרה בימינו אמן

נוו!
עד כאן, לקלל בפומבי יהודי מישראל?!
אז מה אם יש לך טענות עליו, עדיין לא מקללים יהודי ובודאי שלא חרדי, שימות בקרוב, גם לי יש טענות על גוטרמן, על זה שאין קליטה, ועל הפקקים, ועל זה ש ”עבד” (שיקר) על אבי שליט”א ואחרי כמה צעקות בטלפון אבי קיבל שטח לשים שם את המוסד שעבד שם ועל עוד מלא דבריםץ אך איני מקלל אף בן-אדם יהודי, שימות!

איכס של תגובה, גם אם יש לך טענות, להגיע עד כדי כך???? לאן הגענו?

חוזר בי,
זה פשוט נכתב בעצבים על ראש העיר הגזען.
פתק ירוק.

מערכת JDN, תתביישו לכם!!!!!!!!!!!!!!!! הצורך להחליף ראש עיר מובן, אבל למה הסגנון המסית והמפלג הזה??????????????? למה “להדיחחחחחחחחחח” למה לא לכתוב יותר מעודן???????? זה מה שאנחנו צריכים בימים אלו????????????????

מסכים עם כל מילה
אבל מה אתם רוצים מעתנות? הכל כסף

שבן אדם לא רוצה לפנות את כסאו בכבוד אחרי שרומזים לו כמה פעמים אז צריך פשוט “להדיחחחחחח” אותו,

בהחלט

’להדיח’ זה מילה עדינה לעומת מה שצריכים לעשות לגזען הכושל הזה

גוטרמן עצמו מפלג את תושבי ק’’ס בזה שלאשכנזים הוא נותן הכל – (מבנים, שטחים, כנסים, מופעים, וכדומה) ולספרדים הוא לא נותן כלום.
חייבים לשים פתק ירוק.

גוטרמן הוא כישלון בתפקוד . העובדה שיש רק יציאה אחת לעיר ,זה פשע . והעובדה שלא פעל בעניין זה הוא מחדל מזעזע !!! ויש עוד הרבה דוגמאות !!

100% גוטרמן הביתה.

הדברים שכתבת לא נכונים, הערייה מחלקת כל חודש ניסן עלונים שבין היתר כוללים המאמצים האדירים של ראש העיר בנושאים שונים, כולל זה של הכביש. זה לא אשמתו שהעיר נמצאת מעבר לקו הירוק. למעשה, הרב גוטרמן הוא ראש עיר מסור בצורה יוצאת דופן לתושבים ויש להתרחק מה’דמיון’ היפה שמישהו חדש יפתור את כל הבעיות .

עלונים שחוץ מחרטות לא כתוב בהם כלום

לאתר אין ידיעות להביא אז הוא ממחזר דברים ישנים?
נכון שישנם רבים שיצביעו פתק ירוק אבל זה לא בשביל להדיח את גוטרמן-אלא בשביל להזכיר לו שיש בחירות וכדאי לו למצות את מירב היכולות שלו למען העיר (ויש לו יכולות ב”ה)

גוטרמן צריך ללכת הביתה!!!!!!!!!!!!
ובכלל מדוע הרבנים לא ממליצים על רשימת מועמדים ושכל אחד יבחר כרצונו וכך יהיה תחרות?????
אגב כל המגיבים כאן לטובת גוטרמן זה אדם אחר שמלקק שם מאיזה כיוון

שילך הביתה כבר היום, זה יעשה הרבה טוב לעיר!!! די להאחז בקרנות המזבח!!!
רק בציבור שלנו יכול להישאר בן אדם בתפקידו 25 שנה בלי לעשות שום דבר מועיל, רק לרפד את כסאו.

במעלות תרשיחא ישב ראש עיר למעלה מ40 שנה
למיטב ידיעתי זה לא עיר של “הציבור שלנו…”

זה לא אומר שהוא לא איים על כל מי שבא להתמודד מולו, וזה גם לא אומר ששגם הוא לא עשה כלום בעיר, ושהוא היה גזען וכושל שיושב עלכיסא מרופד ומבטיח הבטחות סרק.
רק פתק ירוק

אתה מבלבל את המוח בלי סיבה!
במעלות היה ר”ע 40 שנה בבית שאן ר”ע 30 ומשהו שנה ויש עוד מקומות.

אל תשכח הוא לא אמר שאין כזה דבר ראש עיר מעל 25 שנה – יש כזה דבר, אבל רק בק’’ס יש כזה דבר ראש עיר 25 שנה שלא עושה כלום

גוטרמן גזען.

למה אין מועמד ספרדי

ש”ס לא רוצים לשים כאן, כיוון שהם יודעים שאין להם סיכוי.

כי אין מספיק ספרדים בק”ס

אני תושב מ”ע ואני הולך להשים פתק ירוק תתצטרפו אליי

כנ’’ל

העיר מוזנחת, הכבישים כולם חרוכים עם בורות, מדשאות וגני משחקים מגרשי ספורט אף פעם לא היה בעיר במשך כל שנות כהונתו , בריכה גם היא הובטחה ולא קרתה.
נכון שזה עיר חרדית אבל גם לתושב חרדי מגיע איכות חיים .
גוטרמן אתה לא רוצה או לא יכול לעשות משהו אחר, אז תתן למישהו אחר בבקשה.

כש98% מהעיר לא משלמים ארנונה ואין כמעט בניני משרדים שמשלמים אז אין כסף לכלום אני לא יודע אם מישהו אחר יעשה עבודה יותר טובה

ויהודה ועוד לקרא גם אני מצטרף להנל

שים פתק ירוק

פתק ירוק

אני לא מבין את מי שלא שם פתק ירוק!!!
פשוט נמאס מהחרפה הזאת!!!
כבישים שבורים והרוסים
הזנחה מטורפת בכול מקום
אין קליטה נורמלית
מדרכות חסומות
כיכרות לא בנויות
תחבורה ציבורית קטסטרופלית
האיש הזה דרדר את העיר לשפל שיהיה קשה מאוד לשקם
צריך לסיים את הסיפור הזה ויפה שעה אחת קודם
שימו פתק ירוק, זו חובה שהיא זכות!

אז אני יקשיב לר’ יוסי שליט”א
ולא לר’ דב לנדו שליט”א או לרבי משה הלל הירש שליט”א.
גדולי הדור אומרים להצביע לדגל, אז נצביע דגל. גדולי הדור אומרים להצביע גוטרמן, אז נצביע גוטרמן.
אע”פ שאני מעדיף פתק ירוק.
וחוצמזה גם אם הפתק הירוק ינצח אז המפלגה שניצחה היא תבחר את ראש העיר, ומסתבר מאוד כיון שרוב תושבי מודיעין עילית אשכנזים, שדגל תנצח וגוטרמן שוב יהיה ראש עיר כי הוא הנציג שלהם לראש העיר. (כך נראה לי)

א) ר’ דב לנדא לא הוציא השנה קול קורא להצביע לגורמן.

ב) אם הפתק ירוק מנצח ג’ לא יכולה לבחור את גוטרמן שוב אלא היא חייבת לבחור מישהו אחר.
חייבים לשים פתק ירוק.

למה איתמר קירשבוים הוריד את המועמדות שלו לראשות העיר??

היה חסר לו 10,000 שקל

רק איתמר קירשבוים לראשות העיר

למה אתם מחרחרי ריב ? באמת אין מועמד ראוי ובעל נסיון כמו גוטרמן (ד”א ידוע לי ממקור מהימן שיהודה ויספיש דחה את הרעיון הדמיוני על הסף ) שימו לב איזה תמיכה יש במשפחות לקראת החגים … איזה תכניות עשירות לקראת החופשים של הבנות והבנים במחירים מסובסדים. נכון , העיר מוזנחת מאז המלחמה כי אין עובדי נקיון מבני דודינו ..וכן מי שרוצה להצביע ש”ס יכול להצביע בכל ערי הארץ .. מלכתחילה העיר מיועדת לבני תורה מכל העדות ששומעים לגדולי התורה של הציבור הליטאי .

עוד גזענות של צדקניות ואבדנו.

בני תורה מכל העדות שומעים כל אחד לרבו הוא

כל התוכניות של בין הזמנים זה כדי לסמא את העניים ולסתום את הפה כשבאים להתלונן

אין קירשבוים. אבל יש פתק ירוק, וחובה לשים פתק ירוק, כי נמאס מגוטרמן הגזען והכושל

זו תהיה מחאה הכי טובה – להשים פתק ירוק,
אם 51% ישימו פתק ירוק הוא לא יוכל להיות ראש העיר, המפלגה הגדולה [ג’] תבחר מבין אנשיה מישהו אחר שאינו גוטרמן.

תנסו בעצמכם לנהל עיר שהתקציב שלה לנפש הוא הקטן ביותר בארץ (מלבד ערים ערביות), בהצלחה.
ולרבנים אני אומר, אתם רוצים להדיח – תדיחו. הסתכסכתם איתו – אז תעיפו אותו.
למי זה טוב ההשפלה הזו בראש כל חוצות????

הם כמו מלא תושבים רצו להעיף אותו
ממש לא בראש כל חוצות…
לא ברור למה בסוף הוא נשאר
התשובה שלנו צריכה להיות בפתק ירוק

כתוב לך פה בכתבה מפורש שניסו לעשות את זה בשקט, הוא לא הבין את הרמז- לא רצה ללכת, אז הגיע התור של התושבים לשים פתק ירוק ולהדיח את גוטרמן הגזען הזה מהעיר.

אולי יבוא מישהו אחר ויסלול כבישים חדשים בכל העיר השבורה הזאת.

אמן, רק פתק ירוק

לכל המתלוננים למינהם אני רק רוצה להזכיר לכם כמה עובדת
א בעיני הפקידות המקצועית במשרד הפנים גוטרמן נחשב לראש העיר הכי טוב במגזר החרדי וגם במגזר החילוני מבחינה ניהולית
ב בעיר הכל על גנרוטרים בשבת מה שאפילו בבני ברק אין
ג העיר קרית ספר במדד סוציו אוקנמי נמוך מאוד כאשר רוב תושבי העיר מקבלים הנחה 90 אחוז בארנונה ואין העיר מפעלים מרכזי עסקים ובכל זאת העירה ללא גרענות מה שאין בעירות אחרות שראשי הערים נכנסו לגרענות וזאת הסיבה שהרבה דברים לא מתקדמיים פשוט אין כסף

נחמדמאוד
ואתה כבן תורה ספרדי מקבל בזכות גורמן ארבעים אלף ש”ח בשנה לאנדלוסית בסוכות ששאר הספרדיםבכל הארץ מקבלים כמה מליונים

אין על מודיעין עילית ואין כמו ההתנהלות של גוטרמן בשום מקום אחר!! למדתי להעריך את התנהלות עיריית מודיעין עילית אחרי שעברתי לעיר אחרת.

  • תמצאו לי עוד עירייה שהכספים לא נתקעים ומועברים ישירות לציבור (ברווחה, בגינות חדשות ובארועי תרבות בקנה מידה מפורט)
  • תמצאו לי עוד עירייה שהכל מתנהל בשקיפות מלאה וכל תושב יכול לראות כל פרוטוקול של ישיבת צוות פנימית
  • תראו לי עוד עירייה עם עין טובה שחס על כספי הציבור ומתנהל עם עין טובה ופירגון בבנייה בשפע ובהנחות בארנונה, מכל הלב.
  • תראו לי עוד מקום שהסגן הוא מעדות מזרח כדי שכולם בעיר יקבלו ייצוג הולם וארועים מותאמים
  • תראו לי עוד מקום עם הכנסות כ”כ נמוכות שמתנהל בצורה כ”כ חדשנית ועם ראש גדול. כיף גדול לחיות בעיר כזו!!!
  • תראו לי עוד מקום שראש העיר דואג גם לתחבורה הציבורית (פרוייקט צילום) וייעוץ ביטוח לאומי למרות שזה לא תפקידו, העיקר להיות שליח טוב ולעזור במה שיכול
  • תראו לי עוד עירייה שיש לה צוות זמין שרק מחכה לקבל פניות ציבור ולרוץ לתקן את הנדרש עוד באותו יום (זה קרה לי בכל פעם שהשארתי פנייה שהיא טופלה במיידי- אם במדרגה שבורה/ פנס רחוב שנשרף/ ועוד ועוד)

שקיפות ופרסום פרוטוקולים זה חוק. כל הרשויות עושות את זה.
ראש עיר בהחלט אמור לדאוג לשירות לתושב. כולל עוד המון שירותים שבמודיעין עילית פשוט אין

רק פתק ירוק

א)הכספים שמועברים ישירות ל’’תושבים’’ זה דווקא לתושבים האשכנזיים.

ב)גם מה שכתבת על פירגון בבנייה, והנחה בארנונה זה גם רק לאשכנים (הבן שלי ני’’ו לומד בישיבת ’שיח יצחק’ בכניסה לעיר הישיבה בקראוונים כבר יותר מ16 שנים והם עוד לא קיבלו מבנה, אלא רק רוצים לקחת להם את השטח, בגלל שזה ישיבה ספרדית, אגב זה אחת הישיבות הספרדיות הטובות בעיר והיא עולה על המון ישיבות אשכנזיות שקיימות רק 3/4 שנים וכבר קיבלו מבנה, הישיבה הזאת עם מעל 180 בחורים איכותיים בלי עין הרע, ומן הראוי היא הייתה צריכה לקבל מבנה כבר לפני 10 שנים. זה לא המוסד הספרדי היחיד שלא קיבל שטח, זה רק אחד מיני רבים.גוטרמן הוא גזען.)

ג)באמת הסגן הוא מעדות מזרח, ואני יכול להראות לך עוד הרבה עיריות כאלה – (כמעט כל העיריות),אבל פה בשונה מכולם הסגן הזה הוא בובה על חוטים שגוטרמן אוחז בהם.

ד)עלאק דואג לתחבורה ציבורית, בידיוק לכן אנחנו כבר כמה שנים עם חברת קווים, נהגים מחבלים, ואוטובוסים עירוניים שמגיעים מפוצצים פעם ברבע שעה.

ה)זה שטויות שכל דבר קטן שנשבר העירייה מתקנת, מה שכן ברור לי שבכל עיר תוך 2 היו מסיימים את החפירות שנמצאות לאורך על רחוב חפץ חיים, ושבתוך 25 שנה היו מסדרים את הקליטה בעיר.
בקיצור גוטרמן ראש עיר גזען ודפוק שלא עושה כלום.
וחייבים לשים פתק ירוק בקלפי.

דווקא יש בעיר שתי מרכזי עסקים.
וכל ההטבות האלה שאמרת, רק אשכנזים מקבלים מהם, חובה לשים פתק ירוק וש’’ס.

גוטרמן הבייתה!!!!!!!!!!!!! נימאס כבר! אין שום דבר בעיר חוץ מגינות מטופשות אין למישהו מעל גיל 6 לחפש פה !

רובם מתחת גיל 6

אז זה לא אומר שצריך לשים ראש עיר עם שכל של ילד בן 6

אין צורך להתלהם ..אך ברור כאשר אין שום דבר שמניע את האיש לפעול בכל הכח ויש לו הרבה כח.. אז מוכרחים להראות בפתק ירוק את הביקורת שתראה לו שמקומו לא יצוק בבטון

אני פשוט לא מאמין שחדשות JDN המוגדרת כראויה לצבור שומרי המצוות פתחה דיון לשון הרע והוצאת שם רע בלשון המעטה ללא שום תועלת המתירה מהלך כזה.
אני קורא לסגור את הדיון הזה באופן מיידי ולהתרחק מכל סרך של איסור לשון הרע והוצאת שם רע.
היות וראיתי את הנכתב כאן ולמרות דרישתי לסגירת הדיון לא אוכל לשבת בשקט מול הדברים שנכתבו.
אני תושב העיר (רחוב חפץ חיים) ומשמש בכמה משרות כאן בעיר, בהתנהלות העריה נתקלתי פעמים רבות, ההערכה שלי עצומה לפקידי העריה ולעומד בראשה.
היטיבו כמה כותבים לפרט את המעלות של ראש העיר, אכתוב אף אני על אף שכמה שאכתוב לא יספיק!
היטיבו להתלונן על התנהלות העריה
דעו לכם רבותי!!!
סוד הצלחתה של עיר מודיעין עילית היא משום שראש העיר עובד בשקט מוחלט
אף פעם לא ראינו כתבות בעיתונים המשבחים את פעילות העריה
כמ”כ אף פעם לא נשמע את ראש העיר מתראיין לערוץ תקשורת
בונים כאן דירות ללא הפסקה
שירותי העריה נגישים לכל תושם ברמת שטיבלאך ללא גוזמה
אין תיקים שמונחים בארונות של חברי מועצה
לכל תחום יש עובדים ומזכירות שעושים מלאכתם במרץ רב ומתוך הבנת הציבור שהם מתוכם
כמו שנכתב כאן, העריה מוגבלת מאד בתקציב היות וסוג האוכלוסיה הוא מהשכבה הסיוציואקונומית הנמוך ביותר
ורוב משפחות העיר מקבלות הנחה בארנונה
בהשוואה לערים אחרות המכניסות ארנונה מעסקים, כאן אין הרבה עסקים ברמה שנוכל לחשב הכנסות אלו להחזקת העריה, ראש העיר עובד על מציאת פתרונות להגדלת שטחי המסחר שבתחום שיפוט ערית מודיעין עילית
אין חניות בתשלום, מה שמאפשר לכל אחד לחנות אף באיזורים ציבוריים ללא תשלום
בניה במודיעין עילית היא מתבצעת מול הרשויות בקלי קלות ביחס לערים אחרות
תלמודי התורה והישיבות בעיר מקבלים בנינים ענקיים כמו שלא נמצא בשום עיר חרדית אחרת!
מוסדות שמוכיחים יכולת קיום שנים בודדות זוכות לקבל בנין
אין חלוקה הפקרית של הקצאות, כל בניני הציבור שנבנים הם רק ע”י רשות שימוש מה שמונע הפסד שטחי ציבור לריק
ראש העיר מביא תקציבים ברמה מקצועית שעולה על כל ראש עיר בארץ!
אציין שכתושב רחוב חפץ חיים, בהחלט לא נעים לי בכלל ממצב הבניה ברחוב, אבל רואים את ההתקדמות ואני מחכה כמו כולם לראות את ההדמיה באמיתי.
מקוואות פרושות ברחבי העיר בעלות של 2 ש”ח ליום רגיל ו 5 ש”ח לערב שבת (שמעתי שעריית אלעד העתיקה את המודל)
צוות הנקיון של העיר מתייעל כל תקופה עם התרבות האשפה ובהרחבת ציוד ועובדים
צעד מעניין שראש העיר נוקט, במקום לתמוך בעמותות הנותנות שרות לתושב ומסגרות חינוכיות, הוא פותח את הכל ע”י העריה ומעסיק שם עובדים מתוך העיר מה שמייעל את השרות ומקשר בין חניכים לחונכים בצורה מיטבית.
וכמובן הדבר החשוב ביותר לעירנו זה שמירת צביון העיר, ובזה אין שום מקום בעולם כמו מודיעין עילית, שם אברכי הכולל ובחורי הישיבות הם ה’נבחרים’ ביותר, ואין מקום לפוליטיקות זולות כלל בתוך המחנה (השוליים מחוץ למחנה)
אין שום הערצה ל’חברי מועצה’ משום שאם תשאלו את הציבור ברחוב מי הם, לא ידעו לענות לכם.
הערצה יש רק ללומדי תורה, עובד השם וגומלי חסד. וגם זה בצניעות רבה.
אנא השאירו את הלכלוך מחוץ למחנה
תנו לעיר התורה להמשיך ולגדל תלמידי חכמים, בלי לדון עליהם בתקשורת, ובוודאי לא לחרחר ריב בינינו.
שימו לב כי הלכלוך שנכתב בשרשור הזה לא נסמך על דברים נכונים ומדוייקים אלא על טרוניות וגוזמאות
אני מציע לכל מי ששואל על התנהלות העריה לברר היטב לפני שמתבטא ובפרט בפומבי על ראש העיר שליט”א

מיעטתי בכתיבתי כי זה לא יגמר
אני מתחנן לסגור את הנושא ולהניח לנפשנו
אני מבין את הצורך ברייטינג (פרסום ראשון…)
אך זה בא על חשבון רוחניות של הרבה אנשים פשוטים שטוב להם בחיים והעיסוק בהם ובעירם מציק להם

מלחכי פינכא תמיד יהיו במיוחד בק”ס.. לגופם של דברים אין ספק שיש לשליט”א הרבה מעלות טובות ומאידך הרבה בלעדיות ושליטה אבל בשביל שהרבה דברים יזוזו ובמיוחד בשכונות הפריפריה של מודיעין עילית יש צורך בביקורת וכשבקלפי אין לנו אופציה להתבטא אז טוב שיש מקום לעשות זאת וכן! להצהיר מחאה ירוקה

די לסבל של הפקקים בכניסה לעיר

1) דיברת על זה שהחניה בק’’ס חינם, אז אני יגיד לך שאני תושב אור החיים, בגלל השטיבלאך אין לי חניה, אז אני מחנה את הרכב בצד הכביש, וזה כבר הפעם השלישית שאני מקבל על זה דו’’ח של 250 ש’’ח. כבר היה עדיף חניה בתשלום (לא לשכוח שבזמן הזה גוטרמן מחנה את הקאמרי שלו בחניה הפרטית שיש לו מתחת לבית)

2) אמרת שכל מוסד שמוכיח שהוא מחזיק כמה שנים מקבל מבנה, אז הבן שלי ני’’ו לומד בישיבת ’שיח יצחק’ בכניסה לעיר הישיבה בקראוונים כבר יותר מ16 שנים והם עוד לא קיבלו מבנה, אלא רק רוצים לקחת להם את השטח, בגלל שזה ישיבה ספרדית, אגב זה אחת הישיבות הספרדיות הטובות בעיר והיא עולה על המון ישיבות אשכנזיות שקיימות רק 3/4 שנים וכבר קיבלו מבנה, הישיבה הזאת עם מעל 180 בחורים איכותיים בלי עין הרע, ומן הראוי היא הייתה צריכה לקבל מבנה כבר לפני 10 שנים. זה לא המוסד הספרדי היחיד שלא קיבל שטח, זה רק אחד מיני רבים.גוטרמן הוא גזען.

3) אמרת שהעיר נקייה ושגוטרמן מתמודד עם הלכלוך, זה שקר, אני כר בעיר כמעט מאז שהיא הוקמה ואף פעם לא ראיתי מנקה אחר מהערבי הזקן עם הזקן הלבן.

4) אמרת שגוטרמן לא מקבל כסף כי אין מספיק עסקים בעיר. דבר ראשון יש המון עסקים בעיר בצורה שלא הייתה מביישת את ביתר ואלעד גם יחד (וזה לא בגלל גוטרמן אלא זה עסקים פרטיים) בקיצור אם גוטרמן היה רוצה הוא היה משנה את העיר מן הקצה אל הקצה, היה לו מספיק זמן לעשות את זה (25 שנה) והוא לא עשה את זה,
לכן הגיע הזמן להחליף אותו – רק ש’’ס (לעצירת האפליות), ופתק ירוק להחלפת גוטרמן הגזען הכושל.

צודק.
רק פתק ירוק

למה רבנים צריכים להחליט עבורי מיהו האדם שידאג לצרכיי הגשמיים? טוב שהם לא מתערבים לי בקניות השבועיות ביש חסד

יפה דיברת, במקום כל הק”סניקים שמבלבלים את המוח על הפח אשפה, צריך לפתוח דיון מעמיק ורציני על עצם העניין שרבנים קובעים בדבר הזה… אבל לjdn אין את האומץ לעשות את זה …

רק שתדע שגם בזה הם מתערבים (שעות סגירת החנויות וכד’),

אתה בן אדם חוצפן.
ואני מקווה שאתה מבין למה אמרתי את זה

צריך פשוט לעורר את גוטרמן מהשינה צריך לשים עליו לחץ ולחץ יהיה ע”י שכמה שיותר אנשים ישימו פתק ירוק

תראו את ההבדל…..
ביתר עילית עיר חרדית להפליא,
*לעיר יש 2 כניסות, למודיעין עילית רק 1, (ביתר גם היא מחוץ לקו הירוק),
*ביתר נקיה ומסודרת, מודיעין עילית אחרת,
*בביתר כלל האוכלוסיות מקבלות מבנים למוסדות,
במודיעין עילית יש טענות שונות.
*בביתר כבישי גישה דבר חשוב, במודיעין עילית מפקיעים כיכרות למבני ציבור וד”ל
*בביתר יש לכל הציבורים במשך כל השנה ובמיוחד בבין הזמנים תרבות חרדית להפליא במודיעין עילית…
*בביתר יש כל כמה שנים בחירות, וכל אחד זוכר לקיים ועשית…כפי הוראות רבותיו, במודיעין עילית ועשית הוא כפי מי שמחליטים לך.
אני בטוח שראש העיר הנוכחי אדם טוב, ומשקיע רבות למען הקהילה, אבל אם בערים אחרות אפשר, אז למה כאן לא?

צודק מאוד

תבדוק כמה אחוז מהעיר אברכים שמקבלים הנחה בארנונה בביתר וכמה בקרית ספר

זה גם בעיה שלו שלא דאג לתעסוקה הולמת

רק פתק ירוק

תכתוב את זה עוד 100 פעמים אולי זה יעזור

מישהו כאן מקבל משכורת מהעיריה (עובד בדוברות) צץ בכל פעם תחת שם אחר ומגן על גוטרמן

ילדים קטנים שיושבים בפינת קפה בכולל וחושבים שיודעים לנהל עיר ובפרט חרדית….
ועוד משווים את מודיעין עילית לביתר.
ביתר הוקם בתכנון משרד השיכון עם תוכניות ותב”ע מסודר
מודיעין עילית הוקם כאוסף שכונות ע”י יזמים שבטעות הבניינים התחברו.
גוטרמן עובד לסדר את העיר מבחינת רשויות התכנון והביצוע והכרה של המדינה כעיר.
ולכן הכל הולך הרבה יותר קשה ויותר זמן.
ואין סוף של קהילות חניכי ומוסדות שדורשים הקצאות ושטחים ובינוי וכו’
אם לא היה בעל הבית בעיר -כולם היו רבים עם כולם.
תסתכלו איפה העיר היתה לפני 10 שנים ואיפה היום.
נכון, עדיין הוא לא מושלם ויש עוד מה לעשות
אבל תסתכלו על הקיים ותגידו תודה.

מדהים שזה מה שמעסיק 51 אנשים בזמן שטובי בנינו נופלים בידי גרועי אויבינו

הכי מצחיק זה שכל המתלוננים כאן אינם גרים במודיעין עילית….
ומה לגבי כל ההיתרי בניה שהו מאפשר לכם וההנחות העצומות בארנונה?
על זה אתם לא מדברים?
רק תנסו לגור בעיר אחרת עם כל התנאים שאתם מקבלים כאן…
מספיק לראות את השלילי!!
נכון שיש רק יציאה אחת מהעיר אבל את זה מנסים לקדם בממשלה. זה לא דבר מהיום למחר ולא תלוי רק בראש עיר!
מי מבטיח שראש עיר אחר יהיה יותר טוב?
שידע להתנהל טוב יותר ולאפשר יציאה נוספת לעיר ?
כל הטענות שלכם ממש קטנוניות… כל משהו אחר יתמודד אם אותם מצבים ולא בטוח בכלל שיצליח…
לכל אדם יש שונאים. תתעלו על עצמיכם. נפגעתם באופן אישי- אל תתסיסו אחרים! אנשים ממורמרים יש בכל עיר ובכל מקום.

הדבר הכי יפה במודיעין עילית הוא שאין לנו בחירות ואין מחלוקת הלואי על כל הערים החרדיות כך המחלוקת הזאת שיש בכל הערים נמאסה כבר ובפרט שאנו רבים על שטויות ולא על דברים מהותיים
לא חושב שכדאי להתיחס לגופו של אדם ותפקידו בפורום כזה

85% מהתגובות כאן הם מתומך נלהב שעובד בשירות העיריה…
כל הדיבורים על כך שהעיר נבנתה ללא תב”ע הם קישקוש …משום שהתירוץ הלעוס הזה אינו יכול לחפות ע”כ שהעיריה לא מקצה מראש שטחי ציבור עבור בתי כנסת חניות וגינות כפי האחוז הנדרש ב”תדריך להקצאת שטחי ציבור” של מינהל התכנון – שהוא תדריך מחייב !! ועושה יד אחת עם היזמים בניצול עתודות קרקע ומיקסום רווחים – גם אם היזם מממן פיתוח של שטחים מסוימים עבור האתנן הזה, והדבר הזה קורה גם בשכונות החדשות ביותר כפי שתוכלו להווכח במס’ החניות הלא פורפורציונאלי לעומת מס’ הדירות.

אתה כותב מעולה.
מילים מפוצצות כאילו אתה בקיא בענין, ואי אפשר להתווכח אתך.
מי שמבין טיפ טיפה רואה כמה אתה לא בקיא בנושא

תגובה לא ענינית – מתעלם מהעובדות ועונה בדמגוגיה זולה

כן, מודיעין עילית נבנתה ללא תב”ע
ולא, אני לא מדוברות העיריה
ויש לי הרבה מה להתלונן בעניין ההקצאות
ובגלל שביקשתי הקצאה גם יצא לי לדבר עם פקידים בעיריה
אחרי כמה שיחות מסדרון זה מה שהבנתי מהם:
העובדה הזו שאין תוכנית תב”ע מאוד מסרבלת את העיניינים בגלל שזה אומר שאין לעיריה שטחיים ציבוריים
לא רק להקצאות גם למיסחר
רוב העיריות ההכנסות העיקריות שלהן זה מארנונה על שטחי מיסחר
תראו מה בני ברק עשתה במערב העיר כל הבניינים שקמו שם מזרימים מזומנים לחשבון של העיריה
למודיעין עילית אין את כל זה וזה ממש מסבך את הכל

אז איך מעל 30 ישיבות אשכנזיות בעיר קיבלו בניין?
פתאום העיר כן נבנתה עם תב’’ע?
פתק ירוק עכשיו.

סתם כתבה מיותרת מלאה לשון הרע
ממילא בסוף מצביעים מה שהרבנים אמרו

גוטרמן הגיע הזמן שתעבור לכנסת – די מספיק, אתה לא אשם בכלום, לא בכך שאין כניסה נוספת, ולא בכך שכבר שנה רחוב חפץ חיים נראה ומרגיש גרוע מעזה. אם אתה לא מצליח אולי יש מישהו אחר שכן יצליח, נתנו לך הזדמנות מעל 20 שנה, זה לא נראה לך מספיק??
תפרוש בכבוד, תודה על כל השנים ו… לכנסת שם יש מספיק כאלו שלא שכל מה שהם ‘עושים’ כתוב רק בעיתון זה העיקר…
אפשר לעשות לך אפילו כנס פרידה עם כל ה… ועם תזמורת ודרשות כמה אתה צדיק ומיוחד אבל פנה מקומך האם
זה נעים ללכת בעיר שרובם חושבים בלב ש….

פתק ירוק עכשיו

עיר חרדית לא צריכה להיות עיר אשכזית גזענית. גוטרמן הגזען לך הביתה.
פתק ירוק

מישהו מכיר 3 מבני ציבור שספרדים קיבלו מגוטרמן?
אני לא מכיר, אבל אני מכיר מעל 30 מבני ציבור שאשכנזים קיבלו מגוטרמן – ישיבת 1 פפנהיים,
2 סורוצקין,
3 יעקבזן החדשה,
4 יעקבזן הישנה,
5 פרצוביץ,
6 אבן האזל,
7 פולישוק,
8 כץ,
9 מלכות התורה,
10 חכמת התורה,
11 גרוס, איצקוביץ,
12 אוהל יוסף,
13 ב’’ש,
14 היכל יוסף,
15 בית הכנסת קהילת רשב’’א,
16 ת’’ת סורוצקין,
17 ת’’ת פרי התורה,
18 ת’’ת דרך אמת,
19 ת’’ת דרכי אבותינו,
20 ת’’ת דרכי יושר,
21 ת’’ת תשב’’ר,
22 ת’’ת אוהלי ספר,
23 בית הכנסת קהילת רבי עקיבא,
24 ת’’ת החינוך,
25 ת’’ת שירת התורה,
26 בית הכנסת קהילת אשכנז,
27 בית הכנסת אנשי ירושלים,
28 בית הכנסת בני הישיבות,
29 בית הכנסת היכל זרח,
30 בית הכנסת תורה ותפילה,
וזה אפילו לא 10%.
נמאס לנו מהגזענות.
גוטרמן הביתה.
רק פתק ירוק.

דבר ראשון, יש מלא ישיבות שכתבת, והם חיכו איזה 100 שנה עד שיקבלו בנין.
דבר שני, פולישוק קיבל קראוון בגודל של ציפורן בתוך חור מוקף בבוץ.
ועכשיו בא אני יתן לך קצת מידע על הספרדים בעיר: מה עם הבית כנסת של גורגוב, שבעיקרון זה של הפינת חי של לינטופ, אבל ר’ גורגוב השתלט, וכל המתחמים שגורגוב בנה מאחורה, כמעט בגודל של מודיעין עילית. בית הכנסת אהבת שלום, אולם אהבת שלום. שביחד השתי דברים שכתבתי פה, בגודל של גן הדסים וברכפלד ביחד. וחוץ מזה, הספרדים לא בונים פה ישיבות, כיוון שהרוב רוצים ללכת לישיבות אשכנזיות, וגם יש פה אולי 10% מהתושבים ספרדים.
ודרך אגב, רוב המוסדות כאן זה עובר ממוסד למוסד, ברגע שמוסד נסגר, זה עובר למוסד אחר, יש מלא מוסדות אשכנזים ששלמו מהכסף שלהם.

א) אתה עצמיך אמרת שגוגוב קיבל את השטח דרך לינטופ – (אשכנזי).

ב) אהבת שלום זה אולי חצי מסורוצקין, והאולם זה באותו מבנה של הבית כנסת.

ג) אין הרבה ישיבות ספרדיות בעיר לא בגלל שיש רק 10% ספרדים בעיר, (יש פה מעל 20% הבעיה היא שהרבה מהם מצביעים ג’ ולא ש’’ס),אלא בגלל שכל ספרדי שפתח בעיר ישיבה חיכה 5 שנים ראה שלא רוצים להביא לו שטח אז הוא סגר את הישיבה.

ד) אז תוריד את פולישוק ותוסיף את ברית יצחק.
חובה לשים פתק ירוק.

גוטרמן הביתה.
אתה לא רצוי במ’’ע

כל הספרדים בק’’ס – 3 מנדטים, כל העצניקים בק’’ס – 3 מנדטים, מעל חצי ממצביעי ג’ בק’’ס – 7 מנדטים, לא רוצים את גוטרמן,
אז שהרבנים יוציאו קול קורא להצביע פתק ירוק, או לפחות שיודיעו רשמית שהם לא נגד פתק ירוק.
אבל ככה או ככה אנחנו שמים פתק ירוק ומעיפים את גוטרמן הגזען מעירינו.

וואלה השתגעתם לגמרי.

כן גוטרמן או לא גוטרמן העיר חייבת כבישים סלולים
זה נס ששום אוטובוס עדיין לא התהפך בחפץ חיים בכניסה לעיר
ולעצור את המופרעים שבונים ערים של יחידות סביב דירתם או כמה קומות על הגג והורסים את התשתיות לשכנים שלהם שנאלצים להתמודד עם זרזיף של מים בברזים
וההזיה שכל מוצ״ש הדרך מהיציאה עד צומת שילת לוקחת כחצי שעה
מישהו חייב להתעורר ההזנחה הזו היא בזיון מוחלט

כתבות חדשות באתר

מדהים: האברכים התרגשו מסיפור חייהם של החתן והכלה – והתחייבו לשלם את הוצאות החתונה
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

לאחר שזוהתה נכנסת למבנה צבאי: צה״ל תקף חוליית מחבלים • צפו
בשיחת טלפון: ברק ומישל אובמה הודיעו על תמיכה בקמלה האריס
נולד לכם תינוק? איזו עגלה כבר החלטתם, אבל מה עם החתונה שלו?
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

טראמפ שיתף קטע מנאום נתניהו - ואיים להשמיד את איראן • צפו
חמאס דחה שוב את הדרישות הישראליות - ומאשים את נתניהו
הלב זועק אי אפשר לתאר בדיו , רק בדם!
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

הנאום והנהמה: נתניהו דיבר לאוזניהם של מי שלא היו שם / יוסף טיקוצ'ינסקי
מטייל שבר את רגלו בנחל תבור וחולץ ע״י מסוק יחידת להבה • צפו
מפתיע: הכלי שחושף למשפחות כמה יעלו להם בעתיד כל חתונות הילדים יחד
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

הסוקר מסביר את השינויים הדרמטיים: "נתניהו קרוב לשיא שלו מלפני שנתיים"
סקר: הליכוד מתחזק אחרי נאום נתניהו; האופוזיציה לא יכולה להקים ממשלה

הכתבות המעניינות ביותר

דרמה בחסידות: אחרי שליחת ששת הבנים למסע נדיר - האדמו"ר ימריא בליווי רפואי
בהשתתפות גדולי התורה: הילולה מרגשת וסיפורי ישועות ב"חפץ השם באור החיים"
"בזכות המקום הקדוש בתי חזרה": נועה ארגמני באוהל הרבי מליובאוויטש
שלושת השבועות: מה עושים עכשיו‫?‬ בונים את בית המקדש!
למה טראמפ ניצל מההתנקשות? ההסבר של הרב שניאור אשכנזי
הראשון לציון מבהיר: "אינני מעורב בכשרות רבנות ירושלים, להחליף את התעודות"
טען עוד כתבות >

המיוחדים

%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%A1%D7%9A-2024-07-04-222823-1
קיפקעס | הביקור שנמשך 5 שעות, הבעלזאי שהתנדב בשביל הרבי מויז'ניץ, והח"כים ומרן
WhatsApp Image 2024-07-22 at 16.11
תורי ענק בתחנות דלק ואיומי נקמה; איך נראית התקיפה ממרחק של 1,800 ק"מ
-קרב-f-35-אדיר
תחקיר הכטב"מ והתגובה; המטרה: צינור החמצן של החות'ים | פרטים חדשים
חותים
מה הסיפור שלהם: 10 דברים שלא ידעתם על החות'ים, עם החוקרת לענייני תימן

חדש באתר

‏‏לכידה
לאחר שזוהתה נכנסת למבנה צבאי: צה״ל תקף חוליית מחבלים • צפו
%D7%AA%D7%95%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%AA-%D7%90%D7%91%D7%A8%D7%94%D7%9D-%D7%99%D7%A6%D7%97%D7%A7-%D7%A9%D7%91%D7%AA-%D7%91%D7%91%D7%99%D7%AA%D7%A8-%D7%9C%D7%A8%D7%92%D7%9C-%D7%A9%D7%91%D7%AA-%D7%94%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%A3-%D7%9C%D7%A0%D7%9B%D7%93%D7%95-%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%90-%D7%90%D7%99%D7%99%D7%96%D7%A0%D7%91%D7%90%D7%9A-12-700x700
דרמה בחסידות: אחרי שליחת ששת הבנים למסע נדיר - האדמו"ר ימריא בליווי רפואי
WhatsApp Image 2024-07-26 at 16.46
בהשתתפות גדולי התורה: הילולה מרגשת וסיפורי ישועות ב"חפץ השם באור החיים"
WhatsApp Image 2024-07-26 at 12.31
"בזכות המקום הקדוש בתי חזרה": נועה ארגמני באוהל הרבי מליובאוויטש

גלריות

DOCZAHI@GMAIL
זְכוּת אָבוֹת יָגֵן עָלֵינוּ • האדמו''ר מנאראל בעריכת שולחנו לרגל הילולת אביו
DOCZAHI@GMAIL
קוֹל חָתָן וְקוֹל כַּלָּה • שמחת נישואי נכדת מרן הגרמ"ה הירש
 הילולא (1)
הילולת האדמו"ר מסאווראן זצ"ל אצל בנו האדמו"ר מסאווראן
 יצחק אשדוד הילולת אור החיים (2)
הילולת אור החיים הק' זי"ע במוסדות לב יצחק אשדוד

עיתוני היום

F090331NS01-1024x683
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם שִׁשִּׁי • כותרות העיתונים – כ' בתמוז ה’תשפ”ד

דיווח על סרטון

מה ברצונך למצוא?

יש לך משהו דחוף לומר לנו?

הדואר
האדום

צירוף קובץ עד גודל של 5 מגה
דילוג לתוכן Hide picture