מאז חודש אדר, נעדר הגאון רבי שבח צבי רוזנבלט מכולל שערי ציון, עקב כך שהיה בחולשה גדולה בעקבות החמרה משמעותית במצבו הבריאותי. תקופה שבה עורר דאגה עמוקה בציבור החרדי ואף אושפז במצב קשה מאוד ובחסדי שמים חל שיפור הדרגתי במצבו. השבוע, לראשונה מאז החל תהליך ההחלמה, שב הרב להיכל הכולל, צעד שהתקבל בהתרגשות גדולה על ידי האברכים והקהל.
המעמד בכולל "שערי ציון" לבש חג של הודיה להשם יתברך על הנס הגדול ועל החלמתו של הרב, ועל כך שזוכים לראות את ראש הכולל שוב במקומו הטבעי, עוסק בתורה וממשיך למסור את שיעוריו לתלמידים.





















ומה עם דייה לאולו שנענו לבקשה לפלל