כוחות משטרה גדולים נערכו גם היום במרחב ובמעברים על מנת לאכוף את צו השטח הצבאי הסגור ולמנוע כניסת אזרחים אליו ובתוך כך, לאפשר את מעבר הסיוע ההומניטרי במעברי הבידוק של כרם שלום, וניצנה ובמקביל לאפשר יציאת סחורות מנמל אשדוד.
עשרות שוטרים מהמחוז הדרומי ומג"ב פועלים היום במרחב המעברים, שם עדיין קיימים איומי צליפה וירי תל"מ, ומאבטחים את מעברן של הסחורות ומאות משאיות של אספקת סיוע הומניטרי שיכנסו היום לתוך רצועת עזה.
במהלך ההיערכות הגיעו הלילה כ 20 מפגינים למתחם מעבר כרם שלום, ולאחר שיח קצר שהתנהל מולם, ללא עימותים, הם התפנו מרצון מהמקום.
שלושה מפגינים שסירבו להתפנות עוכבו במקום ובהמשך נלקחו לחקירה בתחנת המשטרה.
משטרת ישראל נוקטת במדיניות הכלה ורגישות כלפי המוחים, אך לא תאפשר הפרת הסדר הציבורי, ותפעל באפס סובלנות כלפי מי שיפר את הסדר ולא ישמע להוראות השוטרים.




















