חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן כותבת:
מה שקרה אתמול לא מתאים לאיראנים בשום צורה ואופן.
כבר כמה עשורים הם משחקים חכם.
שומרים על עצמם נקיים.
העם שלהם ישן בשקט בזמן שהגבולות שלנו הפכו לגהינום.
הם עבדו לאט.
רחוק מהבית.
מלא סבלנות ואורך רוח.
הקיפו את ישראל בלולאת טרור רצחני ונותרו ללא פגע.
רחוק מהבית, זה היה המוטו שלהם.
והוא עבד.
אתמול איראן הקריסה במו ידיה את כל היתרונות האסטרטגים שהיו לה.
הפסד מפואר בכל החזיתות:
איראן חשפה את עצמה לביקורת עולמית גורפת.
חשפה את היכולות הפנומנליות של ישראל.
חשפה את העם האיראני לסכנה פוטנציאלית ואשכרה פתחה את הגבולות שלה לתגובה של ישראל.
כל מה שפעל לטובתה התהפך עליה בלילה אחד.
אולי זה קרה בגלל שכולם עשו מהם צחוק .
מתנגדי המשטר לעגו על העדר התגובה.
תומכי המשטר לעגו על העדר התגובה.
העולם הערבי לעג להם באופן כללי
והאייטולות איבדו את קור הרוח שאפיין אותם עד כה ופתחו חזית אימפולסיבית בגלל הכבוד.
כלכך לא מתאים להם.
ישראל חייבת למנף את הטעות של האוייב האיראני ולהכות בברזל בעודו חם.
זאת הזדמנות פז לטפל באיום האיראני שמרחף עלינו כבר שנים.
ואת ההזדמנות הזאת אסור לישראל לפספס.
צו השעה.





















מזל שיש אותך. מרשים.
המטומטמת אף אם מוצאה מאיראן חושבת שהיא מומחית לאיראן.
היא גם חשבה חושבת שהיא מומחית לענייני השקרן הידוע.
טמטום שמפרסמים את השטויות שלה.
למה הזבל הזה מגיע לטלפון שלי?