חמאס מגנה בחריפות את "הסתערות צבא הכיבוש וסגירת המעברים רפיח וכרם שלום". עוד נכתב בהודעת משרד ההסברה של חמאס כי בארגון הטרור "מטילים על הממשל האמריקני, על הקהילה הבין לאומית ועל הכיבוש 'הישראלי' את האחריות המלאה לתוקפנות המתמשכת הזו נגד אזרחים מבני עמנו הפלסטיני ולהמשך מלחמת השמדת העם שמעורב בה הממשל האמריקני והקהילה הבין לאומית כושלת בעצירתה מזה 7 חודשים רצופים".




















