בזמן נאום נסראללה: נהריה ושורת יישובים בצפון הנחו לשהות סמוך למרחב מוגן
עיריית נהריה הצטרפה לקריאת המועצה בגולן ובגליל, וכן לעיריית קריית שמונה, ועוד והורתה גם לתושביה להישאר בסמוך למרחבים מוגנים. בהודעה נכתב: "בשל הערכות מצב של הצבא אנו קוראים לכל תושבי העיר לצמצם פעילות שאינה חיונית ולשהות סמוך למרחבים מוגנים. יש להימנע ככל האפשר מהתקהלויות בשטח פתוח. הודעה זו הינה בתוקף עד להודעה חדשה".