דובר צה"ל התיר הצהריים (שלישי) לפרסם את שמותיהם של ארבעה חללי צה"ל אשר הודעה נמסרה למשפחותיהם.
שמות החללים: סרן יהונתן קרן, בן 22 ממולדת, סמ״ר ניסים מיטל, בן 20 מחדרה, סמ״ר אביב גלבוע, בן 21 מנוה צוף וסמ״ר נאור חיימוב, בן 22 מראש העין. כולם לוחמים ביחידה הרב מימדית (888).
באירוע בו נפלו, נפצע באורח קשה, קצין לוחם ביחידה הרב מימדית (888). הקצין הלוחם פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים, משפחתו עודכנה.
אביב גלבוע הותיר אחריו הורים וחמישה אחים, ראש המועצה האזורית בנימין ישראל גנץ ספד: "אנחנו ממשיכים לשלם מחיר כבד מנשוא, מחיר התקומה של עם ישראל. אביב בן למשפחה שורשית וערכית, משפחת גלבוע שפונתה מהיישוב 'עמונה' וקבעה מחדש את ביתה בנוה צוף. כולנו מרכינים ראש ומצדיעים לאביב שנפל בגבורה בקרב, ומחבקים את ההורים ואת האחים האהובים ושולחים חיזוק לכל קהילת נוה צוף. נפילתו של אביב מצווה לנו תקומה וניצחו".
צה"ל התיר אתמול לפרסום כי רס"ן גיא יעקב נזרי, בן 25, מעתלית, מפקד פלוגה בגדוד 52, נפטר מפצעיו לאחר שנפצע קשה ב-19 באוקטובר בקרב בג'באליה בצפון רצועת עזה. נזרי נפצע קשה מפגיעת טיל נ"ט באירוע בו נפלו שני חיילי צה"ל סמ"ר אופיר ברקוביץ' וסמל אלישי יונג. נזרי נפצע בעבר מפגיעות רסיס וחזר להילחם.





















והכתבלבים מדווחים שחמאס פורק.
ימטומטם אומרים לך זה ממטען (ישן)
מה אתה לא מבין
כוחי ועוצם ידי בעוד דם החילים נשפך
השם נחם את עם ישראל…