בצל הפסקת האש, מגיעים כעת דיווחים לבנוניים על גל תקיפות של צה"ל מהאוויר בדרום לבנון. לפי הדיווחים התקיפה היא באזור נהר הזהראני, 20 ק"מ משטח ישראל, וכן באזור בעלאכ בעומק לבנון, כ-70 ק"מ מהגבול.
גורם ישראלי הסביר כי ישראל תוקפת בעקבות הפרות של הפסקת האש מצד חיזבאללה. מדובר בנסיונות של ארגון הטרור להבריח אמל"ח ללבנון דרך הגבול עם סוריה, וכן להקים מחדש תשתיות באזורים המותקפים.
על פי מקורות לבנונים לפחות 5 יעדים הותקפו על ידי חיל האוויר.




















