כלי תקשורת בתימן מדווחים על ארבע תקיפות של חיל האוויר האמריקני בצפון הבירה צנעא. התקיפות מגיעות לאחר שעות בודדות משיגור הטיל הבליסטי מתימן לעבר שטח ישראל.
הבוקר טענו המורדים החות'ים כי תקפו שלוש פעמים את נושאת המטוסים 'הארי טרומן' המוצבת בים האדום וממנה ממריאים מטוסי הקרב האמריקנים לתקוף בתימן.
דובר החות'ים אמר בהצהרה שפרסם כי התקיפות כנגד כוחות הצי האמריקני בוצעו על ידי טילים בליסטיים, טילי שיוט וכטב"מים מתאבדים.





















השאלה הגדולה והסקרנת ביותר העולה לי במחשבה האם אומנם תקפו את נושאת המטוסים ואם כן אף פעם לא קראתי שאמריקאים. ירטו אותם או הכחישו אני. שואל שאלה גדולה למה ??? מה הסוד בדבר.