המורדים החות'ים מתימן שיגרו טיל בליסטי לעבר ישראל הבוקר (רביעי). אולם בחסדי שמיים הטיל נפל בדרכו לישראל ולא יישמעו אזעקות.
אתמול תקפו מטוסי הקרב של חיל האוויר את נמל חודיידה בתימן לאחר אזהרת פינוי של דובר צה"ל בערבית. בתגובה שיגרו החות'ים טיל בליסטי שיורט אתמול ללא נפגעים.





















כנראה החוטים צריכים לקחת קורסים בפחחות למתחילים. צה"ל חייב להשבית להם את כל הנמלים; האוויריים והימיים