בעקבות שיגור טילים מאיראן לעבר שטח מדינת ישראל. מערכות ההגנה פועלות ליירט את האיום. הופעלו אזעקות באזורים: דרום הנגב, ערבה, ים המלח, יהודה, מרכז הנגב, מערב הנגב.
ככל הנראה הטיל יורט בהצלחה.
דוברות מד"א: בהמשך לירי לעבר דרום מדינת ישראל, בשלב זה לא התקבלו קריאות במוקד 101 של מגן דוד אדום כלל.
פיקוד העורף: האירוע הסתיים. השוהים במרחב המוגן יכולים לצאת. בעת קבלת הנחיה או התרעה, יש לפעול בהתאם להנחיות פיקוד העורף.




















