שריפה פרצה הבוקר (ראשון) סמוך לישיבה בעיר החרדית ביתר עילית, לוחמי אש פעלו בשריפה שפרצה בכניסה לחדר מדרגות במבנה הישיבה זאת בזמן שהישיבה מלאה בתלמידים.
הכוחות פעלו כעת מחוץ למבנה לכיבוי האש, ובמקביל ביצעו סריקות לאיתור לכודים וחתירה למגע עם מוקד השריפה כדי להשיג שליטה על האש ולמנוע את התפשטות האש.
לאחר מאמץ מבצעי ממושך, סיימו לוחמי האש את הטיפול באירוע השריפה במבנה הישיבה.
מחקירה ראשונית עולה כי השריפה החלה בצמוד למבנה, וכתוצאה מכך חדר עשן אל תוך הישיבה. לוחמי האש פעלו במהירות לכיבוי המוקד ומניעת התפשטות ובמקביל ביצעו סריקה בתוך המבנה כדי לוודא שאין לכודים שנפגעו משאיפת עשן.
רשף קובי ארז מפקד האירוע: "עם הגעתנו זיהינו כי השריפה משפיעה ישירות על פנים המבנה בשל עשן שחדר פנימה.
הצוותים חתרו למגע עם המוקד וביצעו סריקות במקביל. אנו נכנסים כעת לתקופת הקיץ והימים החמים, המאופיינים ביובש קיצוני. אני קורא לציבור לגלות אחריות, להקפיד על ניקוי צמחייה יבשה ופסולת מסביבת המבנים. פעולות פשוטות אלו מצילות חיים ומונעות התפשטות שריפות"























זה בגלל שלא מקפידים על היידישקייט!
…היש נביא בקרבנו… כנראה. היחיד שרואים כאן שלא מקפיד על הלכות לשון הרע ורכילות זה כותב השורות.
התורה לא ניתנה מלאכים אלא לבני אדם שחייבים לעבוד על עצמם.
מה הקשר?