מרכיבים:
250 גרם אטריות קדאיף
500 גרם בשר אנטריקוט טחון
3 בצלים חתוכים לקוביות קטנות
2 שיני שום כתוש
חצי כוס שמן
כף מלח גס
כפית פלפל גרוס
כף דבש
חופן צנוברים
צרור עלי בזיליקום
הכנה:
1 במחבת מחממים מעט שמן ומטגנים את הבצל עם מעט דבש ומלח עד שמתקרמל מוסיפים את הפלפל והשום ומערבבים
2 בקערה שמים את הבשר ומוסיפים את הבצל המטוגן והצנוברים ומערבבים היטב
3 בקערה חותכים קצת את האיטריות קדאיף ומערבבים יחד עם חצי כוס שמן ומתבלים במעט מלח
4 בתבנית פיירקס מרפדים חצי מכמות הקדאיף ועליו מניחים את מלית הבשר
5 מסדרים עלים של בזיליקום ומזלפים מעט דבש
6 מכסים את הבשר בקדאיף הנותר ומהדקים היטב
7 מחממים תנור ל180 מעלות
8 מכניסים לתנור במסילה התחתונה ואופים כ20 דקות עד חצי שעה כשהקדאיף משחים יפה




















