אמש (ראשון) נר ראשון של חנוכה התקיים מעמד סיום הש"ס אשר נלמד ע"י בני ישיבת 'תורת יעקב' (קריית הרצוג) לע"נ בתו של רה"י הגאון ר' נחום בויאר שליט"א.
במהלך האירוע כיבדו בנכוחתם: חבר מועצת גדולי התורה ר"י סלבודקא מרן הגאון הגדול ר' משה הלל הירש שליט"א. המשגיח הגאון הצדיק ר' חזקיהו מישקובסקי שליט"א. ראש עיריית בני ברק לשעבר ואביו של רה"י הגאון ר' ירחמיאל בויאר שליט"א. רה"ע ר' אברהם רובינשטיין שליט"א. סגן רה"ע מנחם שפירא. רבני תלמידי ובוגרי הישיבה לדורותיה.
האירוע התקיים בהיכל הישיבה כאשר על החלק האמנותי: נתן הילסון ותזמורתו, והזמר מוטי עויזר. על הפקת האירוע חתום: ישראל פרג'ון. צילום: איציק אלדד
צילום: איציק אלדד





















היה מרגש ומרומםםםםםםםםם
אשרי הישיבה שככה למדו לזכותה של האישה החשובה
היה טרוף של ארוע
והכל בהפקה של המשרד של ישראל פרג'ון החברת הפקות הגדולה בארץ אשר דאגה לכל פרט להגדיל תורה ולהאדירה..