במליאת הכנסת, במסדרונות המשכן ועד לשמי ירושלים, הכנסת מתגייסת למיזם "מחזירים את כולם הביתה" – המאמץ ההסברתי לשחרור החטופים והחטופות. יו"ר הכנסת אוחנה: "הכנסת כבית העם מבטאת את מה שבליבו. כל מי שיכנס למשכן, ינאם על הדוכן, יפסע במסדרונותיו ומחוצה לו, ידע מי נמצא בליבו של העם ומצוי כל העת לנגד עיניו. תמונות החטופים והחטופות עוטפות את הכנסת, מחדדות את נוכחותם בסדר היום הלאומי והאישי של כל אחת ואחד מאיתנו ומהערב מצטרפות לאלומת אור בצבע צהוב, כצבע הסרט שמסמל את המאבק להשבת החטופים, שתכוון אל השמיים ותאיר בירושלים את תפילותינו ותקוותנו לראות את כולם במהרה בבית".
הכנסת מציינת 30 יום לאירועי הטרור המחרידים בדרום – בסדרת מיזמים ברחבי המשכן ומחוצה לו שתכליתם היא הקריאה לשחרורם של החטופים והשבתם הביתה בהקדם האפשרי.
הערב, (7.11) עם רדת החשכה, אלומת אור בצבע צהוב, הצבע שנבחר לסמל ההזדהות עם החטופים וסולידריות עם הלוחמים ותפילה לשובם הביתה בשלום, מאירה מגג משכן הכנסת את שמי העיר ירושלים.
כמו כן בכנסת ביקשו להדגיש כי דיוני המליאה מחר, ייפתחו עם הקרנה ייחודית על שני מסכי ענק שנתלו במליאה, של תמונותיהם של התינוקות, הילדים, הסבים והסבתות, האזרחים, החיילים והאזרחים הזרים שנחטפו בשבת השחורה.
יוזכר כי כל המיצגים הללו באים בהמשך למשמר הכבוד והדלקת האלומה על גג המשכן שבוצעה בשבת הראשונה לאחר ה-7 באוקטובר.
יושב-ראש הכנסת אמיר אוחנה: "יציע הציבור נמצא מעל ראשי חברי הכנסת הנושאים אליו מבט, ויהווה תזכורת לסבל העובר על החטופים המוחזקים בידי ארגוני הטרור ועל בני משפחותיהם. אלומת האור שתצא מגג הכנסת ותאיר את שמי ירושלים בצבע הצהוב מסמלת את תקוות עם ישראל לשובם של החטופים, כמו גם של חיילינו ואנשי כוחות הביטחון – בשלום לבתיהם".




















