הנה, הרוויחו!
המשטרה וויתרה!
בלי ההפגנות אין סיכוי שזה היה קורה
ולא שאני בעד הפגנות באופן כללי, זה משבש את החיים לאזרחים תמימים.
רק שכאן זה נושא שבנפשו של כל יהודי באשר הוא
ואני אומר את זה אפילו שאני גר ממש בתוך ההפגנות וכל הרחוב שלי מסריח עכשיו
אולי באמת כל גדולי ישראל בעבר שהוציאו להפגנות על ניתוחי מתים צריכים לחשב מסלול מחדש בגלל חכם אחד שלא נראה לו.
מעניין אם גם לרופא משפחה אתה מתערב בתחום הרפואה או שרק התורה הקדושה נעשתה הפקר לכל עם הארץ שלא קרא ושנה לפרשה ע"פ שיקול דעתו.
נדון אותך לכף זכות שזה בכדי שנדע מה דעת בעלי בתים כי דעת תורה הפך מדעת בעלי בתים.
יהודי
פברואר 7, 2024 12:36 pm
מראות קשים מאוד
Jewish
פברואר 7, 2024 1:23 pm
זה שילד צדיק מת (ואני לא מזלזל ח"ו), זה אומר שבכל העולם צריך "למות" עכשיו?
למה?! זה גם לא ממש עוזר שם למה שקורה באבו כביר…
הכל בלאגן, אנשים לא מגיעים לשום מקום, אין תחבורה, הכל ריח וסרחון ופחים שרופים. פשוט חילול השם אחד ענק!!! זה זמן מלחמה!!
כל אלו שמה הם רק מבטלים תורה, תראו כמה יש שמה שעכשיו לא לומדים ולא כלום.
זה לא הדרך בחיים!!! וכמה אברכים לא הצליחו להגיע לכולל היום? ותלמידים ותלמידות?
זה מצער מאד וקשה, אבל להרוס לכל האנשים פה את החיים?!
להיתקע בחוץ? להריח….?
בואו נתפלל ונתאחד יחד ולא ניצור פרובוקציות ברחובות. זה זמן מלחמה ולכן צריך רק להתפלל ולהתפלל חזק!!
מעניין אם על הפגנות הרפורמה ועוד כל מיני הפגנות על שטויות גם אמרת את זה. כל אחד מפגין השאלה על מה, יהודים יראי השם מפגינים על דברים שבקדושה ויסודות היהדות….
למה לא עוזר?! עובה לבנתים לא עשו כלום. ואם לא היה את ההפגנות אלא ההינו פונים לעוברי דבר ה' לעוכרי ישראל לעוברים על כל התורה כולה נראה לך שזה היה עוזר?!!!!
זמן מלחמה זה זמן לחשבון נפש למה הגיע הצרה הזו.
אולי כדי להאמין לתורה הקדושה שכתוב מפורש שבלי לשמור עליה "ותקיא הארץ אתכם"
יש הלכות ואחד מהם זה כבוד המת
ויש לנו מסורת שכאשר נוגים לנו בציפור נפשנו אז צועקים כל אחד וציפור נפשו אנו בחרנו בתורה הקדושה
אוהבת את ה'
פברואר 7, 2024 1:53 pm
/אני לא מזלזלת בניתוחי מתים, זה חמור מאוד, ולא הייתי בחיים שלי לעמוד במקום של המשפחה!*–
אבל חשוב לזכור, יש לנו תורה עם תרי"ג מצוות, ואיי אפשר לזלזל במצוה אחת ולהחמיר בשני – וכמובן בעזן שזה לא הכרחי ולא חייבים,
כואב לי לראות את הצער בעלי חיים בסוסים, מה הם אשמים? למה מושכים להם את השיער?! זה חילול ה'! ואני מוחת נגד זה!
תגידו למה רק בהפגנות של החרדים ככה זה נראה ובהפגנות של החילונים זה ממש לא נראה ככה אלא רק נותנים להם לחסום לנו את הכבישים שנייה לפני שבת?!
פשוט חילול ה' אחד גדול!!!
ש.ברגר
פברואר 8, 2024 1:03 am
לכל ה"חכמים"!!!
כאשר יהא מדובר בגופה שלכם,
איהשי"ת לא נצא להפגין!!! (משום חילול השם...)
ויש עוד מה להעריך, אך חבל לבזבז עליכם את הזמן…
בתקוה להתפכחות,
ש.ברגר
רק חילול ה'. ככה לא מרוויחים כלווווום
לא מאחל לבן משפחתך להיות על שולחן הניתוחים באבו כביר
כי אז היית מדבר אחרת
כנראה לפעמים כן מרוויחים
כמו למשל הפעם
הנה, הרוויחו!
המשטרה וויתרה!
בלי ההפגנות אין סיכוי שזה היה קורה
ולא שאני בעד הפגנות באופן כללי, זה משבש את החיים לאזרחים תמימים.
רק שכאן זה נושא שבנפשו של כל יהודי באשר הוא
ואני אומר את זה אפילו שאני גר ממש בתוך ההפגנות וכל הרחוב שלי מסריח עכשיו
אולי באמת כל גדולי ישראל בעבר שהוציאו להפגנות על ניתוחי מתים צריכים לחשב מסלול מחדש בגלל חכם אחד שלא נראה לו.
מעניין אם גם לרופא משפחה אתה מתערב בתחום הרפואה או שרק התורה הקדושה נעשתה הפקר לכל עם הארץ שלא קרא ושנה לפרשה ע"פ שיקול דעתו.
נדון אותך לכף זכות שזה בכדי שנדע מה דעת בעלי בתים כי דעת תורה הפך מדעת בעלי בתים.
מראות קשים מאוד
זה שילד צדיק מת (ואני לא מזלזל ח"ו), זה אומר שבכל העולם צריך "למות" עכשיו?
למה?! זה גם לא ממש עוזר שם למה שקורה באבו כביר…
הכל בלאגן, אנשים לא מגיעים לשום מקום, אין תחבורה, הכל ריח וסרחון ופחים שרופים.
פשוט חילול השם אחד ענק!!! זה זמן מלחמה!!
כל אלו שמה הם רק מבטלים תורה, תראו כמה יש שמה שעכשיו לא לומדים ולא כלום.
זה לא הדרך בחיים!!! וכמה אברכים לא הצליחו להגיע לכולל היום? ותלמידים ותלמידות?
זה מצער מאד וקשה, אבל להרוס לכל האנשים פה את החיים?!
להיתקע בחוץ? להריח….?
בואו נתפלל ונתאחד יחד ולא ניצור פרובוקציות ברחובות. זה זמן מלחמה ולכן צריך רק להתפלל ולהתפלל חזק!!
מעניין אם על הפגנות הרפורמה ועוד כל מיני הפגנות על שטויות גם אמרת את זה. כל אחד מפגין השאלה על מה, יהודים יראי השם מפגינים על דברים שבקדושה ויסודות היהדות….
יהודים יראי השם מפגינים. עם זה היה הפגנה ניחא.
אבל ביננו הם מתפרעים צועקים נאצי מרביצים מזיקים. לא הייתי אומר כל כך מהר שהם יראי השם
גם על עזה צריך רק להתפלל?
למה לא עוזר?! עובה לבנתים לא עשו כלום. ואם לא היה את ההפגנות אלא ההינו פונים לעוברי דבר ה' לעוכרי ישראל לעוברים על כל התורה כולה נראה לך שזה היה עוזר?!!!!
זמן מלחמה זה זמן לחשבון נפש למה הגיע הצרה הזו.
אולי כדי להאמין לתורה הקדושה שכתוב מפורש שבלי לשמור עליה "ותקיא הארץ אתכם"
יש הלכות ואחד מהם זה כבוד המת
ויש לנו מסורת שכאשר נוגים לנו בציפור נפשנו אז צועקים כל אחד וציפור נפשו אנו בחרנו בתורה הקדושה
/אני לא מזלזלת בניתוחי מתים, זה חמור מאוד, ולא הייתי בחיים שלי לעמוד במקום של המשפחה!*–
אבל חשוב לזכור, יש לנו תורה עם תרי"ג מצוות, ואיי אפשר לזלזל במצוה אחת ולהחמיר בשני – וכמובן בעזן שזה לא הכרחי ולא חייבים,
כואב לי לראות את הצער בעלי חיים בסוסים, מה הם אשמים? למה מושכים להם את השיער?! זה חילול ה'! ואני מוחת נגד זה!
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
זובחי אדם עגלים ישקון
לא רואים כלום🤔🤔
תגידו למה רק בהפגנות של החרדים ככה זה נראה ובהפגנות של החילונים זה ממש לא נראה ככה אלא רק נותנים להם לחסום לנו את הכבישים שנייה לפני שבת?!
פשוט חילול ה' אחד גדול!!!
לכל ה"חכמים"!!!
כאשר יהא מדובר בגופה שלכם,
איהשי"ת לא נצא להפגין!!! (משום חילול השם...)
ויש עוד מה להעריך, אך חבל לבזבז עליכם את הזמן…
בתקוה להתפכחות,
ש.ברגר