אחרי יציאת הכוחות המתמרנים: לוחמי צה"ל ממתינים בגבול רצועת עזה
הכוחות המתמרנים יצאו כולם מרצועת עזה. רשמית אומרים בישראל כי הם מתכוננים לכניסה לרפיח. אחרים טוענים כי מדובר בחלק מהניסיון להגיע לעסקה • בינתיים, חיים גולדברג, פלאש 90, תיעד את הלוחמים ממתינים בגבול עזה
הדם שנשפך פה מאוקטובר אך ורק על ידי הממשלה הכושלת שכנראה לא מעוניינת לנצח כבר מדצמבר;
איפה הימין החזק הנקמה והניצחון המוחץ שהבטיחו לנו לתושבי הדרום והעוטף?
משה
אפריל 10, 2024 4:28 pm
מה הלחץ לצאת , בלי להכקיע אותם סופית ?
לא צריך להיות רמטכ"ל כדי להבין שעכשיו העזתים ישובו לצפון הרצועה ולמרכזה ויהיו איום מחודש על חיילי צה"ל , ועל ישובי הדרום מחדש, למה ? למה אנחנו לא רוצים לנצח ?!
הדם שנשפך פה מאוקטובר אך ורק על ידי הממשלה הכושלת שכנראה לא מעוניינת לנצח כבר מדצמבר;
איפה הימין החזק הנקמה והניצחון המוחץ שהבטיחו לנו לתושבי הדרום והעוטף?
מה הלחץ לצאת , בלי להכקיע אותם סופית ?
לא צריך להיות רמטכ"ל כדי להבין שעכשיו העזתים ישובו לצפון הרצועה ולמרכזה ויהיו איום מחודש על חיילי צה"ל , ועל ישובי הדרום מחדש, למה ? למה אנחנו לא רוצים לנצח ?!