קהל גדול מחסידי בוהוש ומתושבי העיר נטלו חלק במעמד, בראשם כ"ק האדמו"ר מבוהוש שליט"א שישב בהיכל בית המדרש במשך כל הדרשה. לאחר מכן הזמין האדמו"ר את ראש הישיבה לביקור במעונו שם שוחחו ביניהם וערכו 'לחיים', לאחר מכן ליוו האדמו"ר והחסידים את ראש הישיבה ששב למעונו בירושלים.




















