תלמידי הת"ת האזינו בקשב רב לדברי הברכה של הרב שליט"א, ולאחר מכן עברו בזה אחר זה לברכה מיוחדת וקבלת המשנה. לאחר המעמד עבר המרא דאתרא שליט"א בכל הכיתות בחיידר לברכם בברכת הצלחה וסיעתא דשמיא, בגמר המעמד נכנסו מנהל החיידר הרב מאיר נוסבוים והרב גדעון לוריא וצוות המלמדים להתייעצות אצל המרא דאתרא שליט"א .




















