ברמת גן התקיים מעמד חנוכת מקוה חדש ומפואר בשכונת קרית קריניצקי. במעמד השתתפו רבנים ואישי ציבור. הגאון הצדיק רבי יוסף ניסן רו"מ חזון למועד, הגר"י אריאל, רבני השכונות והקהילות. וכן אישי ציבור. רה"ע כרמל שאמה הכהן, יו"ר סיעת ש"ס והמשנה הבכיר עו"ד דוד מנחם ויו"ר המועה"ד עו"ד גדליהו בן שמעון.
בדברים שנשאו הרבנים שיבחו את מהפכת שיפוץ המקוואות שמתחוללת בעיר. את המעמד חתם רה"ע כרמל שאמה הכהן שאמר כי על אף שרמת גן נחשבת לעיר חילונית, חשוב לשמור על צורכי היהדות למי שדורש זאת.




















