מה קורה לטילים הרוסיים? מסתובבים באוויר ופוגעים במשגר שלהם • צפו
צילומים מאוקראינה מראים את הבעייתיות של הטילים הרוסיים, ככל הנראה בשל פגמים בייצור • טיל שעולה ומסתובב באוויר בצורה מוזרה, ותיעוד נדיר של טיל שמסתובב חזרה - ומפציץ את המשגר ממנו נורה לעבר מטוס אוקראינה • תיעוד
גם איווט הרוסי האיום משוגע, מסתובב סביב עצמו ובסוף יורה בעצמו, כל מה שהוא עושה פוגע בו….
עמוד הענן
Worms???.
וקשתותם תישברנה
אגרוייסע פדיחה
לא נעים
"מה שאדם עושה לעצמו הוא עושה" -פשוטו כמשמעו!
זה לא סתם זה בוודאי התערבות אמריקאית בטכנולוגיה של שליטה מרחוק שגרמו לכל זה אל תהיו תמימים
צודק 100%
זה סוג של הסבר עכשווי לנבואה "חרבם תבוא בלבם וקשתותם תשברנה".
טיל רוסי שיכור ששתה וודקה והשתגע