צילום: מתוך טוויטר
מנוע המטוס חווה תקלה באוויר – הטייס נחת בשלום על כביש מהיר. הנחיתה הדרמטית אירעה השבוע בצפון קרוליינה, כשמטוס חד-מנועי קטן חווה כשל במנוע. לא דווח על נפגעים או על נזק שנגרם מהנחיתה.
הטייס, וינסנט פרייזר שחזר בריאיון לרשת CNN את רגעי הנחיתה. "הדבר הראשון שעבר לי בראש זה, 'אני לא רוצה להרוג אף אחד', זה כמו מצב של 'לברוח או להילחם', אתה מנסה לקבל את ההחלטה הטובה ביותר שתוביל לתוצאה הטובה ביותר".
שריף מחוז סוואין, קרטיס קוקרן, שיבח את הנחיתה ה"מצטיינת" של הטייס. "היו כל כך הרבה דברים שהיו יכולים להיות קטסטרופליים, אבל הם לא קרו", כתב. שלושה ימים לאחר הנחיתה, אחרי שהמטוס עבר את התיקונים הנדרשים, הוא המריא מחדש.





















יואווווווווווווווווווווו הזוי תחשבו נוחת עליכם מטוס משומקום …………….
איך זה שהרכבים לא שמו לב
שמו לב,
שים לב שזזו הצידה כשהתקרב ממש לכביש.
הכל מצויין והעיקר זה הסינון החשוב שמאפשר להשתמש בלי לפגוע בערכים
מה הקשר?
מה אתה מצתרף חדש להדרן?
חחחחחחהה😃😃😃😃😃😃