"גיין שטימען פאר יהדות התורה": הבלוגר הסעודי מדבר אידיש • צפו
הבלוגר הסעודי מוחמד סעוד, מפרסם בחשבון הטוויטר קריאה בשפת האידיש למצביעים - לבחור ברשימת יהדות התורה, כאשר בסיום דבריו מופיע לוגו הבחירות של אגודת ישראל • "מורי ורבותי: איך בעט ענק גיין שטימען פאר יהדות התורה"
נו,באמת, הם ישלמו לסעודי כדי ש"ישכנע"? האם מישהו ישתכנע בגלל זה להצביע? 2——– ז ו ל א ה פ ע ם ה ר א ש ו נ ה שהסעודי הזה מפרסם.. רבות הוא פרסם בעד ישראל ונגד הטרור.
עובדים עלינו בעיניים
אוקטובר 27, 2022 9:31 pm
כאילו לא משלמים לו להגיד את זה
כל מפלגה אחרת הייתה יכולה לקחת איזה אוקראיני שיגיד שימו בקלפי ככה וככה
הכל פה כסף
בלי כסף הוא לא היה מוציא מילה מהפה בטח שלא ביידיש
מושיקו
אוקטובר 28, 2022 1:49 am
סוף סוף אגודה למדה משהו משס.. להכניס קצת צבע לקמפיין…
אם אינך יודע ,אולי זו סלידת חינם. (חחח) 2– זו ל א ה פ ע ם הראשונה שהבלוגר הזו מדבר. היו לו גם הרבה אמירת בעד ישראל ונגד הטרור. האם אתה עדיין מרגיש סלידה?
מה זאת אומרת לא יודע?. הוא אותר להצביע ג’ ולא ש’’ס
אתיאיסט לשעבר. יהודי בהווה.
אוקטובר 28, 2022 10:40 am
כלכך עצוב שהאשכנזים עדין מאמינים שהל החלק הנעלה בעם היהודי. קצת בעייתי, כי אבותינו הגיעו מאור כשדים. משה רבנו נולד במצרים ורחמנא לצלן – התלמוד היקר לנו כלכך נקרא "בבלי". אצל בורא עולם אין אשכנזי ספרדי תימני אצלו יש יהודי או לא יהודי. בנאדם או לא בנאדם ובסופו של דבר כולם נבראים שלו, המטרה היא לייחדו ולעובדו או שמא האליטה האשכנזית הנאורה (שגדוליה וחכמיה עסוקים פעמים רבות בתורתו של ספרדי אחד – הרמב"ם ועוד לא לפסיקת הלכה אלא לקיום מצות ת"ת ברמה הגבוהה ביותר!) לא מסכימה עם זה…
כן הנני ס"ט תודה לאל (לא קל, אל! כמו ישיבת בית אל לא ישיבת בית קל) ולא מצביע לבחירות אז איני מושפע של ש"ס או שמס אגודה או גודה. די כבר עם הפילוג, אתה חיוור חסר צבע בעור, דובר יידיש ואוכל קציצת דג? יופי, תהנה. עדין כולנו בני עם אחד והאויבים -מבית ומחוץ- ישמחו לגמור את כולנו; לבנים שחורים חומים צהובים וסגולים.
יעקב
אוקטובר 29, 2022 7:11 pm
רק ש’’ס
יעקב
אוקטובר 29, 2022 7:12 pm
אוי לאיזה מצב הגיעה ג’ צריכה לשלם כסף לאיזה סעודי עלוב כדי שאולי תרוויח עוד שתי קולות. רק שס
שמעון
אוקטובר 29, 2022 7:14 pm
לג’ – הסעודי אומר להצביע. לש’’ס – הרב עובדיה אומר להצביע אפילו אל תשוו. רק שס
מורי ורבוייסיי חחחחח
הוא בעצמו מצביע ש"ס
מעניין למה הוא לא מזכיר את ש"ס מה הרי הוא ספרדי משלנו חחחחח
זה ההוכחה שיש גם ספרדים שמצביעים ג
משתכנז 😉
פשוט וקל, ג’ מביאה לו ג’ובות על הסרטון הזה
פשוט, ג’ מביאה לו סטפות על הסרטון הפלצני והחסר רמה הזה
גם הוא הבין שכדי להתקדם צריך להשתכנז
🤣
לא יודע למה אבל זה לא מצחיק אותי
כדי להתקדם אחורה התכוונת…
הוא התכוון בדיוק למה שהוא אמר
הבנת את זה?
👍
..דייייי ל—-א ה–ב–נ–ת–ם ?הוא רצה לעשות משהו "מגניב" ודבר א—י–ד–י–ש !!!!!!!!!! בגלל האידיש הוא עשה את הפרסומת
זה סרטון מוזמן תמורת כסף טוב לא חשבתם
מה הבעיה ששס תזמין כזה סרטון מאיזה רוסי או אוקראיני
נו,באמת, הם ישלמו לסעודי כדי ש"ישכנע"? האם מישהו ישתכנע בגלל זה להצביע? 2——– ז ו ל א ה פ ע ם ה ר א ש ו נ ה שהסעודי הזה מפרסם.. רבות הוא פרסם בעד ישראל ונגד הטרור.
כאילו לא משלמים לו להגיד את זה
כל מפלגה אחרת הייתה יכולה לקחת איזה אוקראיני שיגיד שימו בקלפי ככה וככה
הכל פה כסף
בלי כסף הוא לא היה מוציא מילה מהפה בטח שלא ביידיש
סוף סוף אגודה למדה משהו משס.. להכניס קצת צבע לקמפיין…
לא יודע למה יש לי סלידה מהבנאדם הזה
אם אינך יודע ,אולי זו סלידת חינם. (חחח) 2– זו ל א ה פ ע ם הראשונה שהבלוגר הזו מדבר. היו לו גם הרבה אמירת בעד ישראל ונגד הטרור. האם אתה עדיין מרגיש סלידה?
שום סלידה.
מה זאת אומרת לא יודע?. הוא אותר להצביע ג’ ולא ש’’ס
כלכך עצוב שהאשכנזים עדין מאמינים שהל החלק הנעלה בעם היהודי. קצת בעייתי, כי אבותינו הגיעו מאור כשדים. משה רבנו נולד במצרים ורחמנא לצלן – התלמוד היקר לנו כלכך נקרא "בבלי". אצל בורא עולם אין אשכנזי ספרדי תימני אצלו יש יהודי או לא יהודי. בנאדם או לא בנאדם ובסופו של דבר כולם נבראים שלו, המטרה היא לייחדו ולעובדו או שמא האליטה האשכנזית הנאורה (שגדוליה וחכמיה עסוקים פעמים רבות בתורתו של ספרדי אחד – הרמב"ם ועוד לא לפסיקת הלכה אלא לקיום מצות ת"ת ברמה הגבוהה ביותר!) לא מסכימה עם זה…
כן הנני ס"ט תודה לאל (לא קל, אל! כמו ישיבת בית אל לא ישיבת בית קל) ולא מצביע לבחירות אז איני מושפע של ש"ס או שמס אגודה או גודה. די כבר עם הפילוג, אתה חיוור חסר צבע בעור, דובר יידיש ואוכל קציצת דג? יופי, תהנה. עדין כולנו בני עם אחד והאויבים -מבית ומחוץ- ישמחו לגמור את כולנו; לבנים שחורים חומים צהובים וסגולים.
רק ש’’ס
אוי לאיזה מצב הגיעה ג’ צריכה לשלם כסף לאיזה סעודי עלוב כדי שאולי תרוויח עוד שתי קולות. רק שס
לג’ – הסעודי אומר להצביע. לש’’ס – הרב עובדיה אומר להצביע אפילו אל תשוו. רק שס