הקהילה החרדית בעיר חיפה קיבלה הבוקר (שלישי) את הבשורה המעציבה על לכתו של אחד מחשובי בני הקהילה המחנך הרב שלמה ולדר ז"ל, כשהוא בן 86 בפטירתו.
המנוח ז"ל אושפז בשנים האחרונות בבית החולים מספר פעמים, בערבות חולשה וסיבוכים רפואיים, ולמרבה הצער, הבוקר החזיר את נשמתו לבוראה.
ר' שלמה היה מוכר מאוד בקהילה בחיפה ואף היה הראשון שהקים ארגון חסד בעיר בשם 'יד לנצרך' לחלוקת אוכל למשפחות הנמצאות בבתי חולים בשבת. כך גם כיהן בתפקיד הגבאי בישיבת 'תפארת ישראל' בעיר ואף היה אומר קדיש על תומכי הישיבה שנפטרו.
הוא השאיר אחריו דורות ישרים ומבורכים, בנים וחתנים, נכדים ונינים ההולכים בדרכיו ומקדשים שם שמיים.
הלווייתו תצא בשעות הצהריים מביתו בחיפה לעבר בית העלמין בכפר סמיר בחיפה, שם יובא למנוחת עולמים.
תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.
כתבות זיכרון ניתן לשלוח לכתובת [email protected]






















עדיף לשתוק
תגובה נמוכה.
טמבל
רדוד