באדיבות המצלם
לחץ רב היום (שלישי) במפלגת יהדות התורה מפני העליה באחוז ההצבעה הכללי, צעד שעשוי להביא להחלשת הכח החרדי בכנסת הבאה. במעונו, החל ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין באמירת פרקי תהילים להצלחת המערכה.
במקביל, כדי לעלות את אחוזי ההצבעה במעוזים החרדיים, פרסם מכתב לכל היולדות בבתי החולים על החובה לצאת ולהצביע ליהדות התורה: "ואדרבה לפום צערא אגרא, וזכות ההצבעה תעמוד ליולדות המתאמצות למען המצווה הגדולה הזאת לרוות רוב נחת דקדושה מהבנים והבנות הנולדים למזל טוב".






















אין קלפי נכים בבית חולים?
הוא מתפלל להיות בגן עדן עם ביבי
…אין רפואה למכתו
מסתבר שאתה עצניק!!!
לי היה קשה לקרוא את מה שכתבת ..אני לא יודע איך לכתוב היית מסוגל
ה' ירחם