הגאון רבי שמואל אליעזר שטרן, גאב״ד שערי הוראה ורב מערב ב״ב, פרסם מכתב חריף שבו הוא מעורר את הציבור על ״בנות ישראל שרוכבות בקורקינטים״.
לדברי הרב, מדובר בפרצה גדולה בגדרי הצניעות וכי על ההורים והמחנכים למנוע מבנות ישראל את השימוש בקורקינט.

במכתב שכותרתו ״כל כבודה בת מלך פנימה״, הרב כותב: ״הננו לעורר אודות תופעה כאובה ומבישה ביותר, בה רואים לאחרונה בנות ישראל נוסעות על קורקינט (אופניים חשמליות) דבר המהווה פירצה גדולה בגדרי הצניעות, אשר אחריתה מי ישורנו, וזהו היפך כל כבודה
בת מלך פנימה בהנהגת צניעות בנות ישראל״.
״פונים אנו בזאת לציבור ההורים ובתי החינוך האמונים על חינוך בנות ישראל כדת של תורה, לחנכם בהליכות עדינות וצנועות כראוי וכיאות לבנות מלכים, לעמוד על המשמר למנוע מבנות ישראל את השימוש בכלי הנ״ל, הנוגד את
הצניעות. [זאת מלבד הסכנה המצויה בכלים אלו כמו שהזהרנו בעבר]״, כותב הרב.
לסיום מברך: ״בזכות ההתחזקות בגדרי הקדושה והצניעות, נזכה להשראת השכינה במחנינו ולהתברך בברכת התורה״.





















קורקינט או אופניים חשמליות?
ראיתי גם בנות וגם נשים צעירות על קורקינט וגם על אופניים. זה פשוט הזוי. נעלמה הבושה מבנות ישראל??
חלילה נעלמה הבושה, לפעמים ללא שום מחשבת פסול. בטוחה שבנות ישראל הצדיקות תעננה לקריאה.
אני לא מבינה מה הבעיה? אופניים אני מבינה אבל קורקינט??
אולי בערים חרדיות זה נראה מוזר אבל בערים שלא מה הבעיה??