בני בכורי ישראל: במעמד אלפים מישראל התקיימה אתמול בצהריים שמחת הברית, ומעמד פדיון הבן לפליט אוקראני שהתקרב לדת ע"י שליחי חב"ד, בראשות שליח חב"ד בנתניה הרב מנחם מענדל טייכמן, במעמד מיוחד בחצר הקודש ויז'ניץ בבני ברק.
היהודי דימה שנקרא שמו בישראל ישראל בן בוריס שוכנע בשלט רחוק להיכנס בברית ונחת מרוסיה בשעות הבוקר במיוחד לביצוע הברית על אדמת ארץ הקודש. הוא טבל במקווה ונכנס לבריתו של אברהם אבינו בחצרו של האדמו" מויז'ניץ, על ידי המוהל המפורסם הרב דוד שלמה גלבר.
מעמד הברית התקיימה בבית סמוך לביהמ"ד הגדול עקב מגבלות המקום, כאשר האדמו"ר משמש כסנדק וכמוהל, את הברכות אמר האדמו"ר בביהמ"ד הגדול במעמד אלפי החסידים בקול נרגש בנוסח הברכה המיוחד לעת זו, בסיום הברית המרגשת איחל האדמו"ר רוב ברכות לבן אברהם החדש, ולשליח חב"ד הרב מנחם מענדל טייכמן.
מיד לאחר הברית נטל האדמו"ר ידיו לכבוד טיש חוה"מ, סעודת הברית, ומעמד פדיון הבן. ככהן שימש הרב מנחם מענדיל כהן שו"ב דק"ק ויזניץ, אחר פתחו חברי המשוררים בזמר ניגוני הלל והודאה בניצוחו של בעל המנגן משה מרדכי רוזנבלום (מונה).
האדמו"ר היה שרוי בסערת רגשות והאציל ברכות לרוב על כל המשתתפים, כן זימרו ניגוני חב"ד לכבוד המאורע, האדמו"ר פתח בניגוני קארלין לכבוד הילולת הרה"ק מקארלין זיע"א. במהלך הטיש קמו שליחי חב"ד ובעל הברית לריקוד נרגש. המעמד נמשך שעתיים כאשר בעל הברית ושליחי חב"ד זוכים להסב על שולחן האדמו"ר ולסעוד את סעודת החג יחדיו.
הכנר – מר צבי הירש לב בן ה 78 מנתניה שנכנס אצלנו אף הוא בברית בערב יום הכיפורים השתא – הנעים את מעמד הברית ומעמד הטיש וריגש את הקהל העצום במתרי כינורו בניגון הד' בבות המקודש לרבינו הזקן בעל התניא והשולחן ערוך נבג"ם זי"ע.






















וואו
ענקק
מדהים
מרגש ביותר!!!!!