צילום: כסא רחמים
ראש ישיבת 'כסא רחמים', הגאון רבי מאיר מאזוז, במתקפה חריפה נגד חברי האופוזיציה שלדבריו לא מסוגלים להתנתק מאהרן ברק, אותו כינה 'עבודה זרה', באומרו כי בשל כך, לא יצליחו שיחות המו"מ בבית הנשיא על הרפורמה המשפטית.
"הרפורמה המשפטית בעיניהם זה נורא והיום. כמה מזן הרפורמה הזו קיימת? חמישים שנה. הם לא יגיעו למסקנה, הם לא מסוגלים להתנתק מהעבודה זרה ששמה 'אהרן ברק'", אמר הרב מאזוז, כי המהפכה – התרחשה כאשר בג"ץ החל לקחת לעצמו סמכויות.
הוא הוסיף ותקף בחריפות: "הם לא רואים שום דבר העינים שלהם סגורות, אם היה להם חכמה היו מסתכלים בהיסטוריה איך בית המקדש השני התפורר משנאת חנם".




















