הגאון רבי מאיר מאזוז, ראש ישיבת 'כסא רחמים', פונה אמש לצורך בדיקות בבית החולים 'מעייני הישועה'.
ראש הישיבה סובל בימים האחרונים מחולשה רבה והערב, לאחר התייעצות עם הרופאים, הוחלט לפנות את הרב לצורך סדרת בדיקות בבית החולים.
בהמשך עדכנו מבית הרב כי לאחר בדיקות מקיפות בביה"ח, לפנות בוקר שב הגאון הרב מאיר מאזוז לביתו.
הציבור נקרא להתפלל לרפואתו של הגאון רבי מאיר מאזוז בן כמסאנה בתוך שאר חולי עמו ישראל.
בשיעורו השבועי סיפר על כוחו העצום של התורה הקדושה, ואיך שהיא מחיה אותו למרות ייסוריו הקשים.
הגר"מ מאזוז אמר בשיעור השבועי כי "כשאני בא לשיעור בישיבה אני סחוט, אבל בשיעור עולם חדש, כאילו קיבלתי נשמה חדשה".
"כי התורה משמחת, אני סובל יסורים שלא תדעו ולא תכירו אותם, אבל כשאני לומד תורה אני מתעלה מעל הקרקע עשרה טפחים. כאשר לומדים את השיעור הוא חי ומחייה אותך", אמר ראש הישיבה.




















