מי שלא מצפה לגאולה וליום שיאיר אורו של מלך מלכי המלכים בהתגלותו על עם ישראל, הרי זה ביטל מצוות עשה, והרי הוא כופר בתורה ובדברי הנביאים, וביטל אחד מי"ג עיקרים ואינו זוכה לחיי העולם הבא ולתחיית המתים!
הציפייה לישועה היא הדרך היחידה לקרב את הגאולה, ורק באופן של ציפייה ותפילה תמידית ורצון אמיתי לזכות לה, רק כך נזכה לבנין בית המקדש, לתחיית המתים ולביאת משיח צדקנו במהרה בימינו, אמן




















