השתדלו והרבו תחינה: כ״ק האדמו״ר מתולדות אברהם יצחק פונה היום (ראשון) לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.
ל׳חדשות JDN׳ נודע כי הרבי פונה לבית החולים בעצת הרופאים, בעקבות חולשה ממושכת בגופו שהחלה בשבוע האחרון ונמשכה עד היום.
הרבי מתולדות אברהם יצחק עובר בשעות האלה בדיקות מקיפות על ידי טובי הרופאים בבית החולים ובחסידות מקווים שהרבי ישוב במהרה לביתו ויחזור לכוחותיו.
הציבור מתבקש להתפלל למען בריאותו השלימה של האדמו״ר רבי שמואל יעקב בן יענטא בתוך שאר חולי ישראל.




















