את מכתבו, שנכתב בכתב ידו, פותח מרן הגרמ"צ ברגמן, "הנני בזה לציבור יראי ה' המאוגדים בתנועת דגל התורה".
"הדברים ידועים כמה יגיעות יגע מו"ח רבינו הגדול מרן הגרא"מ שך זצוק"ל זיע"א, לכונן ולבנות במסירות נפש ממש, את תנועת דגל התורה ובטאונה יתד נאמן, ע"מ שהדברים יתנהגו ע"פ דרך התורה והמוסר".
וכאן מתייחס מרן הגרמ"צ ברגמן לסוגיית קיום ההסכמים שחתמה מפלגת "דגל התורה": "אשר ע"כ הדברים ברורים שאם דגל התורה, בהוראת מרנן גדולי התורה זצוק"ל חתמו על הסכמים שהתחייבו לקיומם, דרך התורה היא לקיים את ההסכמים, כפי שהתורה מחייבת".
"ומי שטענתו בפיו שמשמרת התורה והיהדות היא תלויה רק בנציג פלוני או אלמוני, הגם שכולם חרדים לדבר ה', ומשום כך לא צריך לקיים את ההסכמים, הם דברים שאין להם שחר.
מרן שליט"א מטעים במכתבו "ואדרבה, זהו קיום התורה והיהדות, וזאת הערובה היחידה להימנע ממחלוקת וחילול ה' ואין הנהגה זו ראויה לתנועת "דגל התורה" ולבטאונה "יתד נאמן".
מרן שליט"א חותם "הכו"ח בצער למען שמירת דרך התורה מאיר צבי ברגמן".

קרדיט: אבי מוסקוב





















יוצא תגר נגד הרב דב לנדא
זה הולך ונהיה מעניין מרגע לרגע
לא מעניין כלל, הפעם האחרונה ששם הגרמ"צ הוזכר ביתד היה ביום שלישי שעבר, וזהו.
לא יהיה לזה כל השפעה על הציבור.
כל גדולי ראשי הישיבות מבטלים דעתם למרן הגרד"ל
תכלס צודק
וואוווו זה מכתב הכי דרמטי שהיה אי פעם טוב שיש לנו את זקני הדור
חבל ששכח דעת חמיו על מי שהולך נגד רוב חכמי התורה.
וחבל שאתם נותנים ביטוי למכתב נגד גדול הדור.
אפס מאופס שכמוך,אתה שאלת את רוב חכמי התורה? בדקת אולי ר' דב לנדו הולך נגד רוב חברי המועצת שמשום מה לא מביעים את דעתם? אולי בימים הקרובים נראה את דעתם של חברי מועצגה"ת ואז תגיב מי נגד הרוב…
אהה ועוד משהו- אתה הוא זה שקובע מי הוא גדול הדור? או ששמעון גליק קובע מכתב של מי הוא מפרסם ביתד ושל מי לא? או ששניכם ביחד קובעים…
דגל התורה נמצאת באחת השעות הקשות מאז היווסדה
אשרינו שיש לנו כאלה רבנים בלי שום נגיעות הוא ממש מזכיר את מרן הרב ש"ך זצ"ל
כל משתמש קלאסי בJDN יודע שאתה ספרדי ….. האמת? נמאסת עלאק איש שלום
כל מילה בסלע, איש שלום שמחרחר ריב
אנשי דגל התורה לא מחויבים לשמוע לרב לנדא
הוא לעולם לא היה שייך לדגל ולהיפך הוא נלחם בדגל מאז שנוסדה
ביתד נאמן לא מוכנים להכניס את המכתב מחר בבוקר בעיתון היומי בושה וחרפה
למה בושה?
מה לא הגיוני בזה שעיתון מפלגתי לא מכניס 2 מכתבים שסותרים זה את זה?!
הסיפור של שרוליק פרוש באלעד, נגמר הערב!!!
פוליטיקה מסריחה! הכל אינטרסים!
מה קרה להנהגה של "דגל"?????
גפני איבד את זה?!
מעניין מה יעשו יתד נאמן אחרי שכבר פורסם היום המכתב של ר' דב לנדו,
קשקוש של דברים בלי קשר לקצת מציאות
איזה דברים של אמת שקשה לשמוע, אבל זה בסוף האמת, זה הנהגה אמיתית שלא מפחדת משום עסקן שפל
זקן חברי המועצת הוא מרן ראש הישיבה הגרב’’מ אזרחי.
זה מראה עד כמה המפלגות החרדיות לא דתיות אלא פולטיות
בסוף מישהו התעשת אצל הליטאים
וואו איזה כח התורה בתפארתו. לקיים מה שנאמר " לא תגורו מפני איש"…
זה מזכיר את הקופה של הרב שטיינמן והרב אלישיב
שאלה למערכת jdn: למה צריך להתאמץ לחפש את הכתבה הזאת? זה בכונה?
כי זה ב’מקומי’
מותר גם לשתוק. לא חייב תמיד להגיב ולהביע על כל דבר.
בטח כשזהו זן התגובות.
ר' דב לנדא הוא בכלל חסיד פולני ור' משה הלל הונגרי ומישליטאים זה ר' בערל ור' ברוך מרדכי שהם מנהיגי דגל התורה ומיתנגדים לישראל פרוש
ר' דב לנדא ור' משה הלל לא קשורים לדגל התורה ועליהם לישמוע לר' בערל ור' ברוך מרדכי התומכים בבוטבול ולא בישראל פרוש