עולם התורה ממשיך לעקוב בדאגה אחר מצבו של זקן ראשי הישיבות וחבר מועצת גדולי התורה הגאון רבי יהודה עדס לרפו"ש, המאושפז בשבועות האחרונים בבית החולים.
מקורביו של ראש הישיבה מוסרים ל'חדשות JDN' כי מצבו של ראש הישיבה ממשיך להשתפר, ב"ה, הוא עירני ומתקשר באופן מצוין. מנגד, מצבו הגופני של רה"י חלש מאוד, וזקוקים להרבה תפילות ושיחזור לאיתנו.
עוד נסמר כי במהלך השבוע הקרוב מקווים שראש הישיבה ישתחרר מבית החולם ויתחיל תהליך של שיקום בבית.
עולם התורה ועמך בית ישראל ממשיך להעתיר בתפילה עבור הגאון רבי יהודה בן הרבנית חי'ה אסתר עדס לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.





















תודה אבא