בצל סערת חוק הגיוס, מרן הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף נשא דברים חריפים במהלך שיעורו השבועי בבית הכנסת 'היזדים' בירושלים.
מרן הראש"ל אמר: "לא כולם זכו ללמוד תורה. לא כולם זכו להיות אברכים שפטורים מהצבא. שבט לוי פטור מהצבא. לא לוקחים אותם בשום פנים ואופן, יהיה מה שיהיה".
"אם יכריחו אותנו ללכת לצבא – ניסע כולנו לחוץ לארץ. נקנה כרטיסים. אין דבר כזה. זה מעמיד את המדינה".
"הם צריכים להבין את זה, החילונים שלא מבינים, הם צריכים להבין שבלי תורה, בלי הכוללים, בלי הישיבות – לא הייתה הצלחה לצבא.
"מה שמצליחים בצבא, זה רק בזכות בני התורה. החיילים מצליחים בזכות בני התורה.
"רבותי, כל אחד צריך לומר את זה בגאווה. 'ויגבה לבו בדרכי ה". כן, אנחנו עוסקים בתורה. התורה היא שמגנה עלינו".





















כל הכבוד לו.
דעת תורה אמיתית כמו רבותינו שלא פחדו מאף אחד. והשלטון לא הצליח להכתיב להם.
כך היה גם מרן רבינו עובדיה זיע"א
השלטון הכתיב לשס את אוסלו תמורת נזיד עדשים
רבינו הראשון לציון שליט’’א בסך הכל חוזר על דברים שאמר מרן אביו זיע’’א בעבר.
אשריו ואשרי חלקו
הולך בדרך אביו זצ"ל
דרך אוסלו ?
גם מרן הרב שך זצוק’’ל התבטא כך.
חזק וברוך גדול לרב יצחק יוסף שליט"א
אומר דעת תורה נטו כמו אביו מר"ן רבינו עובדיה יוסף זצ"ל בלי לפחד מי כל המי ומי למיניהם שרוצים לקעקע את עולם התורה וללכת נגד בורא עולם
וכל זה בהמתלה שהחרדים צריכים לעזור בנטל
את הכונה שלכם אנו כבר יודעים
כל מה שאתם רוצים שהחרדים ילכו לצבא זה בישביל שיעזבו את התורה ולא ילמדו תורה!!!!!
היה כבר פעם כתבה על זה וגילו את הפרצוף שלכם
[למרות שאנו ידענו את זה] שכל המטרה שלכם זה אחד שנעזוב את התורה
אבל אנו הולכים אם בורא עולם רוצים את מלכות השם יתברך ולא מלכות ערב רב
מתי ישכילו להבין שבלי התורה אין קייום לעולם לומדי התורה הם אלה שמקימים את העולם
שילמדו תנ"ך ויראו את כל השושאלת של העם הנבחר שהשם יתברך נתן להם את התורה
ואולי יבינו שחייבים לילמוד ולקים את התורה ויעזבו את לומדי התורה בשקט
סע.
מי שחושב שדרעי חשב להתרכך ועכשיו הוא בולע לשון טועה בגדול
זהו פועל ישיר של דרעי כדי להכשיח עמדות הציבור החרדי בלי פשרות
עבודה טובה וטקטיקה שרק דרעי יכול לעשות
ככה צריך לדבר איתם בלי פשרות למינהם
ובלי התנצליות..
אשרי העם שאלו הם מנהיגיו אשרי פה קדוש שכזה , אשרי לומדי תורה, אין כמוכם עליכם העולם קיים.
לא בטוח שמישהו יתאבל עלינו אם ניסע מכאן
מחילה הרב עובדיה זצ"ל לא אמר את זה מעולם!אז נא לא להוציא משמו דברים…
להפך לנטורי קרטא שבחול הוא קרא חרובי קרטא! זה מראה לאן דעתו נוטה.
יש הקלטה מפורשת של מרו הגר’’ע יוסף אומר את זה אז אתה לא שמעת או ראית זה לא אומר שהוא לא אמר
אין קשר בין זה לנטורי קרתא
זה מה שהם רוצים ….
זה דעת תורה כבר אמר את זה הרב שך זצ"ל
העולם מבין שעל עקרונות משלמים / מקריבים,
כמו שהציבור החילוני הבין שביבי ניצח בבחירות את השמאל
וכמו שהחופשיים הבינו שברגע שיעבור הרפורמה המשפטית
הם ירדו מהארץ… וכו'
אז כ"ש וכ"ש על חיי תורה מהות וערכים של העם היהודי
העם היהודי מסר נפשו אז,
וימסור נפשו גם היום בכל המשתמע מכך.
האמירה של הרה"ג יצחק יוסף שליט"א זו אמירה
משמעותית מאוד לציבור החרדי ככלל, ולציבור הספרדי בפרט.
(רק חבל יהיה אם הפוליטיקאים החרדים יסתיגו ולא יעמדו מאחריו
ויתחבאו מאוחורי מילים יפות כדי למצוא חן בעיני החילונים.)
לציבור שומרי התורה יש אמירה , וגם אם זה לא נעים לצד השני לשמוע ,
לא נורא האמת כואבת לפעמים. אבל זו האמת.
(ואסור לטרפד את דברי הגאון הנ"ל ,
כמו שליברמן מותר לו להתבטות כנגד ציבור שלם , וכו'
לא חסר דוגמאות).
מישהו באמת חושב שמפלגת ש"ס ובראשם דרעי תהגר לארץ אחרת? הרי רק הכסף והתקציבים שהם מקבלים מהמדינה מעניינים אותם.
אשרינו שיש לנו כאלה מנהיגים שאומרים את ההשקפה הצרופה בקול
בס"ד פה קדוש של רבנו עטרת תפארתנו 'כזה ראה וקדש '
אם לא יתנו לנו לצאת מהארץ אז נצא דרך רפיח
באוטוסטרדה שמתחת לאדמה..
מי יודע אולי כבר יש שם רכבת
אשרי העם שאלו מנהיגיו !
אכפתיות והבנה משולבים בעוז ובתעצומות.