דיווח: חסידות גור פתחה במגעים עם משטרת ישראל וצה"ל על מנת להגיע למתווה פטור לבחורי החסידות מגיוס לצה"ל לאחר ביטול חוק הגיוס על ידי בג"ץ לפני מספר חודשים.
על פי הדיווח של יואלי ברים בגלי צה"ל הבוקר, בחודש האחרון מתנהלות שיחות בין בכירים במשרד הביטחון לבין גורמים בחסידות על מנת לקבל מתווה פטור משירות צבאי לבחורי החסידות וזאת בתמורה לגיוס של כ-250 צעירים מהחסידות לשירות במשטרה.
בשבוע האחרון התקיימה כך על פי הדיווח, פגישה בין הרב אברהם זילברברג, מקורבו של האדמו"ר, לבכירים במשרד הביטחון בה קודם הסכם של הענקת פטור גורף לצעירי החסידות בתמורה לגיוס של עשרות מהם לשירות במשטרה.
בצה"ל מבינים כי ללא הסכם שכזה לא יוכלו לגייס אף לא בחור אחד לשירות בכוחות הביטחון למרות ביטול חוק הגיוס. ההסכם שנמצא בתחילת דרכו וטרם נחתם יעניק פטור לאלפי צעירים בחסידות ויפתור בין היתר גם את המצוקה של שלילת הזכויות שמובילה היועמ"שית כנגד צעירים חרדים. ככל הנראה בעקבות ההסכם יוכלו החסידים להמשיך ולקבל סבסוד למעונות היום לילדי החסידים שצפויים לקבל פטור מלא משירות ביטחון.
מצה"ל, משרד הביטחון, משר הביטחון ומהמשטרה, לא נמסרה תגובה לידיעה.





















מזעזע!!!!!!!!!!!
למה?
ספין
ידיעה חגיגית מאד!
מי שעוסק בנייעס צריך לספק סחורה,
ולא חשוב מה מידת האמת שבה או מה מידת ההיגיון שבה.
יותר מזה: כשנאלצים להודיע שלהד"ם – מרויחים ידיעה נוספת.
אין לך חדשות? תמציא!
בושה ומה עם דאגה לעם ישראל סוגרים דילים כאילו רק הם מגיע להם ללמוד והשאר שיכנסו לכלא
ומה עם ההבטחה שיוצאים מהממשלה אם לא יעבור חוק גיוס ? האם הכוונה רק לפרחי הצאן של גור?
זבלברג!!!
ספר משלי פרק ו
(יב) אָדָם בְּלִיַּעַל אִישׁ אָוֶן הוֹלֵךְ עִקְּשׁוּת פֶּה:
(יג) קֹרֵץ בְּעֵינָו מֹלֵל בְּרַגְלָו מֹרֶה בְּאֶצְבְּעֹתָיו:
(יד) תַּהְפֻּכוֹת בְּלִבּוֹ חֹרֵשׁ רָע בְּכָל עֵת מִדְיָנִים יְשַׁלֵּחַ:
(טו) עַל כֵּן פִּתְאֹם יָבוֹא אֵידוֹ פֶּתַע יִשָּׁבֵר וְאֵין מַרְפֵּא:
(טז) שֶׁשׁ הֵנָּה שָׂנֵא יְדֹוָד וְשֶׁבַע תּוֹעֲבַת נַפְשׁוֹ:
(יז) עֵינַיִם רָמוֹת לְשׁוֹן שָׁקֶר וְיָדַיִם שֹׁפְכוֹת דָּם נָקִי:
(יח) לֵב חֹרֵשׁ מַחְשְׁבוֹת אָוֶן רַגְלַיִם מְמַהֲרוֹת לָרוּץ לָרָעָה:
(יט) יָפִיחַ כְּזָבִים עֵד שָׁקֶר וּמְשַׁלֵּחַ מְדָנִים בֵּין אַחִים:
עושה רושם ששלמה המלך הכיר אותך ובחר לכתוב עליך.
לא נראה שאתה יהודי כואב, יותר נראה שאתה אחד ששמח למקרא
כל הכפשה שהיא ובוחר להאמין לכל דבר רע על הזולת.
כדאי שתבדוק מה באמת כואב לך.
הכתיבה המגמתית ממש מזמינה את ההנחה,
שלא צינור לחדשות אתם, אלא צינור למי שיש לו עניין בהפצת חדשות מסוג כזה.
ואם החדשות לא קיימות – לא נורא, נמציא אותן.
מקסימום אח"כ נפרסם משהו נגדי, כדי לרכך ולהיראות מאוזנים.
מכוח אותה הנחה אשלים עם העובדה,
שמן הסתם תימנעו מלפרסם תגובה זו,
כפי שאתם נמנעים (בעקביות מרשימה, יש לציין) מלפרסם,
תגובות שאינן עולות בקנה אחד עם היסוד המגמתי הזועק כאן.