חסידי סלונים היו עדים היום (שני) למחזה חריג מאוד כאשר כ"ק האדמו"ר מסלונים תקע בשופר בציבור, לראשונה מאז מינויו לאדמו"ר.
ל'חדשות JDN' כי מספר דקות לפני סיום התפילה היום, נכדו של הרבי הרב יעקב יצחק וייסבלום יצא מחדר התפילה של סבו, וביקש שבעל התוקע הקבוע לא יתקע היום בשופר, כי האדמו"ר רוצה לתקוע בשופר.
הרבי, שהתפלל בחדר צדדי, פנה לכיוון הציבור ותקע בשופר מול החסידים המופתעים. כזכור, בשנתיים האחרונות, מאז אשפוזו של הרבי בעיצומו של יום כיפור, הוא מתפלל בחדר צדדי (עם דלת פתוחה) ליד בית המדרש, גם באמצע השבוע וגם בשבתות וחגים.
הצעד החריג של האדמו"ר הפתיע את החסידים מכיוון שבשונה מחצרות אחרות, הרבי מסלונים אינו משמש כבעל תוקע כלל ועיקר.





















וואוווו ממש מרגש איזה דרמה וואוווו
הזהר… של צדיקים! כי נשיכתם וכו'! דרך ארץ!!!
לא היה ח’’ו שום זלזול הצחיק אותי הכותרת והדרמה חשבתי כבר מה קרה
ואבקש סליחה אם נשמע ח’’ו זלזול
כל הכבוד לך! גבר כנה ואמיתי! אכן מסכים איתך שאין שום דרמה…
ממש סימנים לימות המשיח ואפילו יותר מזה