12 חודשים לפרוץ המלחמה: בבית הדין הרבני נערך היום (רביעי) טקס חליצה מרגש, לבקשת אלמנה שבעלה, לוחם צה"ל, נרצח בטבח הנורא בשמחת תורה. הטקס בוצע על ידי נשיא בתי הדין הרבניים, הרב מיכאל עמוס.
בסיום הטקס, האלמנה פנתה לדיינים ולעומד בראשם, והודתה על ניהול הטקס בצורה עדינה ורגישה תוך התחשבות ברגשותיה.
האלמנה גם איחלה כי "בנות ישראל לא יצטרכו לעבור טקס כזה עוד, בעזרת השם. תמשיכו להאיר ולכבד את ערכי התורה ולקדש שם שמיים".
הרב עמוס ציין בדבריו: "ביום שכזה, יום השנה לפרוץ המתקפה הארורה, אשר הפילה חללים רבים, יום שאנו מתייחדים עם זכר הנופלים, מצוות החליצה מקבלת משמעות עמוקה יותר. זוהי תזכורת לכוחן של המסורת וההלכה לשמור על ערכי המשפחה והקהילה, גם בזמנים קשים".





















עצובבב