אלפי חסידים ישתתפו מחר (רביעי) בשמחת חתונת נינת מרן האדמו"ר מויז'ניץ, נכדה לחתנו כ"ק האדמו"ר מויז'ניץ בית שמש, בת הרה"צ רבי חיים מאיר הגר, בנו של כ"ק האדמו"ר מויז'ניץ וילאמסבורג.
האדמו"ר, שתכנן להשתתף בחתונה שתיערך בארה"ב, נאלץ לוותר על השתתפותו בחתונה עקב מצבו הרפואי, ויסע ישירות ללוס אנג'לס, ארה"ב, לצורך טיפול רפואי.
בעקבות כך, במוצאי שבת האחרון נערכה שמחת 'פארשפיל' בבית המדרש הגדול 'בית וי'זניץ' בקריית ויז'ניץ בבני ברק, לקראת שמחת החתונה שממנה ייעדר הסבא רבא.

שמחת הפארשפיל נערכה בשילוב מעמד 'צאתכם לשלום' לקראת המראתו של הרבי לארה"ב.
לפי המתוכנן, הרבי ישוב למעונו לקראת חג הפסח, כשאת חג הפורים יערוך בנו הרה"צ רבי חיים מאיר הגר, אב"ד קריית ויז'ניץ, בקרב החסידים בארץ לאור בקשתו האישית של אביו.
במהלך האירוע, האדמו"ר גם הזמין את כל הקהל ל'סעודת הודיה' שיחגוג בעז"ה בקרוב עם כלל החסידים.




















