בעוד תושבי גוש דן מיהרו היום (חמישי) למרחבים המוגנים בעקבות אזעקת צבע אדום שנשמעה בשל ירי רקטות מרצועת עזה, בביתו של מרן ראש ישיבת פוניבז' הגאון רבי ברוך דוב פוברסקי השיעור המשיך להתנהל כרגיל.
בתיעוד מדהים שהגיע לידי 'חדשות JDN' נראה ראש הישיבה, כשהוא שקוע כל-כולו בלימוד התורה, ולא שם לב כלל לאזעקה.
ראש הישיבה המשיך להעביר את השיעור לקבוצת תלמידיו כאילו כלום לא קרה ונשמע.





















לא היו צריכים לפרסם בחדשות.