מצבו של ראש ישיבת 'כסא רחמים', הגאון רבי מאיר מאזוז, הוחמר משמעותית במהלך הלילה, כך נמסר היום (שני) ממקורביו. הרב מאזוז, המאושפז מזה כשבועיים בבית החולים בילינסון בפתח תקווה, הועבר לטיפול נמרץ כשהוא מורדם ומונשם.
על פי הדיווחים, ראש הישיבה צפוי לעבור הליך רפואי משמעותי הכרוך בסכנה ממשית. בהודעה שיצאה מביתו של הרב נכתב: "לאחר החמרה במצבו של מרן ראש הישיבה שליט"א במשך הלילה, מרן שליט"א נכנס ברגעים אלו ממש להליך רפואי חשוב מאוד הכרוך בסכנה ממשית".
בני משפחתו פונים לציבור בקריאה נרגשת: "אנו מבקשים מהציבור לאסוף את הילדים, להזכיר לחברים ולקבץ נדחים, וכולם לשאת יחד תפילה ופרקי תהלים לרפואתו השלימה של מרן שהדור לא יתייתם ממנו. למרות החג! אל תרפו! תקרעו שערי שמים!".
בעקבות ההחמרה במצבו, יתקיימו היום עצרות תפילה במספר מוקדים: בית מדרשו ברחוב הרב עוזיאל 43 בבני ברק, בשעה 13:00; ישיבת "מאור יוסף" ברחוב שמעון הצדיק 2 באלעד, בשעה 12:00; ציון הבבא סאלי בנתיבות, בשעה 13:30; וקבר רחל אמנו, בשעה 14:00.
הציבור נקרא להעתיר בתפילה לרפואת רבי מאיר ניסים בן כמסאנה בתוך שאר חולי ישראל.





















כרגע הוסיפו את השם "רפאל "
הרבנים שליט"א הוסיפו לרב את השם: רפאל לרפואה שלמה ובריאות איתנה לאריכות ימים ושנים.
אנא העתירו רפאל מאיר נסים בן כמסאנה חנה
כל אחד כזה שהולך לעולמו מקרב את הגאולה ברוך השם
רשע מרושע