בית המשפט הצבאי גזר על תלמיד ישיבת מאורות התורה רפאל יצחקוב 17 ימי מעצר. על אחיו, ברוך יצחקוב, בוגר ישיבת מאורות התורה נגזרו 13 ימי מעצר.
רבני 'אגודת בני הישיבות' עלו היום למעונם של מרנן ורבנן גדולי התורה הספרדים, ושמעו מהם כי הציבור החרדי לא ימשיך לשתוק מול ניסיונות הצבא לזנב בתלמידי הישיבות בערי הפריפריה, וכי בקרוב יכריזו על החרפת המאבק הציבורית.
מדובר בהמשך לגל ניסיונות מעצר שהתבצעו ביממה האחרונה בחיפה, תל אביב וקריית גת – שלפי דיווחים הסתיימו ללא הצלחה לאחר שהמשטרה הצבאית לא הצליחה לאתר את העריקים. אתמול דווח על בחור מברכת אפרים שהמשטרה הצבאית נקשה על דלת ביתו במגדל העמק אף לא הצליחה לאתר אותו.





















איפה ההבטחות לעמוד מאחורי כל בחור ולהרעיש עולם ןמלואו אם יעצרו?
מצטרף לשאלתך וזעקתך
איפה הזעקה שלנו על נפשו של כל בחור בן עליה
שבועיים הבחורים בידים שלהם
בזמן זה הם יוכלו להשפיע עליו הוא כבר לא יצא אותו דבר
עריקים יצאו בזול בזמני לפני ארבעים שנה ויותר עריק היה יוצא עם 70 יום לפחות
ברגע האמת שום ראשישיבה לא ישכב על הגדר למען הבחור , כך זה מרגיש.
זהו! הם הגזימו זה החרזת מלחמה
הגיע הזמן להראות להם… תצורה!
אם יש להם במעצר – גמרא, רשבא, ריטבא וקצות
אז אפשר להישאר גם עוד כמה ימים.
מעין עולם הבא…